اخبار فناوری

ویژگی Dream Track در یوتیوب به شما اجازه می دهد موسیقی متن بی کلام بسازید

گوگل و پیگی مسیر رویایی برای سازندگان YouTube، مجموعه‌ای از ابزارهای آزمایشی هوش مصنوعی که به کاربران کمک می‌کند موسیقی منحصربه‌فردی برای ویدیوهای کوتاه خود ایجاد کنند. اولین نسخه بتای Dream Track به کاربران این امکان را می داد تا با استفاده از صدای تولید شده توسط هوش مصنوعی هنرمندان، موسیقی متن فیلم های کوتاه خود را ایجاد کنند.

Dream Track می تواند کاربران را از گوش دادن به موسیقی تکراری در YouTube Shorts نجات دهد!

انتشار اولیه این ویژگی به کاربران یوتیوب اجازه داد تا از ۹ صدای هنرمندانی مانند الک بنجامین، چارلی پوث، چارلی ایکس ایکس، دمی لواتو، جان لجند، پاپو، سیا، تی پین و تروی سیوان استفاده کنند.

اما فاز جدید این قابلیت که در یوتیوب در حال تست است شامل همان قابلیت Dream Track می شود اما فقط برای… آلات موسیقی. از امروز، سازندگان در گروه بتا جدید می‌توانند پیام‌های متنی انگلیسی خود را وارد کرده و یک سبک موسیقی (پاپ، هیپ هاپ، کانتری و غیره) را برای تولید ویدیوهای Shorts خود انتخاب کنند.

مسیر رویایی

یوتیوب در این مورد می گوید:

ما خوشحالیم که ایده‌های خلاقانه‌تری را به ویژگی Dream Track بیاوریم، و امیدواریم بتوانیم تعامل عمیق‌تری بین طرفداران موسیقی و هنرمندان در YouTube ایجاد کنیم!

یوتیوب از افرادی که برای این پروژه بتا ثبت نام می کنند می خواهد که این کار را انجام دهند بازخورد آنها اطلاعات مربوط به این ویژگی را در اختیار شرکت قرار دهید و آنها را از مشکلات و خطاهای احتمالی این ابزار هوش مصنوعی آگاه کنید.

نظر شما در مورد ویژگی جدید یوتیوب چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/22/%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-dream-track-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%D9%88%D8%AA%DB%8C%D9%88%D8%A8-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B2%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D9%87%D8%AF-%D9%85%D9%88/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا