اخبار فناوری

همزمان با آغاز پیش فروش هدست اپل Vision Pro قیمت و مشخصات نهایی آن اعلام شد: تا ۳۹۰۰ دلار

امروز ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ بوده و همانطور که انتظار داشتیم،‌ پیش‌فروش هدست اپل ویژن پرو آغاز شده است. همزمان با آغاز پیش فروش هدست اپل Vision Pro قیمت و مشخصات نهایی آن اعلام شده و باید بدانید که مدل ۳۵۰۰ دلاری آن فقط ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. در صورت تمایل به خرید مدل ۱ ترابایت باید تا ۳۹۰۰ دلار هزینه کنید! طبیعتا این صرفا هزینه خود هدست بوده و لوازم جانبی مورد نیاز باید جداگانه تهیه شود.

آغاز پیش فروش هدست اپل Vision Pro

سخت افزار هدست ویژن پرو اپل

سخت افزار هدست ویژن پرو اپل

برای بخش مشخصات سخت‌افزاری، اپل تایید کرد که تراشه Apple M2 موجود در ویژن پرو با یک پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی 10 هسته‌ای به همراه 16 گیگابایت حافظه یکپارچه در دسترس است.

همانطور که قبلاً اعلام شده بود، ویژن پرو همچنین به یک تراشه کاملا جدید Apple R1 مجهز شده است که اطلاعات 12 دوربین، ۵ سنسور و ۶ میکروفون را پردازش می‌کند تا اطمینان حاصل کند که محتوا درست در مقابل چشمان کاربر ظاهر می‌شود.

برای حافظه داخلی اما ویژن پرو دارای ۳ مدل زیر خواهد بود که قیمت پیش‌فروش آن در ایالات متحده امریکا مشخص شده است:

  1. ۱- حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با قیمت معادل ۳۴۹۹ دلار
  2. ۲- حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با قیمت معادل ۳۶۹۹ دلار
  3. ۳- حافظه داخلی ۱ ترابایت با قیمت ۳۸۹۹ دلار

شما می‌توانید سرویس Apple Care را برای این محصول به قیمت ۴۹۹ دلار سفارش دهید. همچنین یک قاب مسافرتی برای آن با قیمت ۱۹۹ دلار توسط اپل فروخته می‌شود.

هنوز درباره قیمت لنزهای طبی که کاربران عینکی باید برای این هدست بخرند تا روی آن نصب نمایند، اعلام نشده است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ارزشش را دارد؟ قبل از خرید قادر خواهید بود این هدست را در فروشگاه‌های اپل تجربه کنید اما از زمانی که نوبت شما بشود، حداقل ۲۵ دقیقه زمان برای آماده‌سازی هدست برای شما نیاز است.

هدست اپل ویژن پرو (Vision Pro) رسما معرفی شد: آغاز رایانش فضایی و قیمت ۳۴۹۹ دلاری

تست کردن هدست ویژن پرو در فروشگاه های اپل حداقل ۲۵ دقیقه فرآیند آماده‌سازی نیاز دارد

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/19/%D9%87%D9%85%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%BE%D9%84-vision-pro-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA/

Updated: 2024-02-17 09:31:08

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا