اخبار فناوری

نام OnePlus Open شاید برای اولین گوشی تاشوی وان پلاس انتخاب شود

سال 2023 را شاید بتوان سال دستگاه‌های تاشو نامید چراکه شاهد عرضه گوشی‌های تاشو از سوی تقریباً تمامی تولیدکنندگان مطرح اندرویدی هستیم که هرکدام طراحی و قابلیت‌های خاص خود را دارند. بااین‌حال، یکی از آخرین برندها که آماده ورود به این حوزه است، وان پلاس می‌باشد. چندی پیش، رندر وان پلاس فولد منتشر شد که طراحی این دستگاه را از تمامی زوایای آن نشان می‌داد. حال امروز، گزارش جدیدی ادعا می‌کند که اولین گوشی تاشو این برند، نه وان پلاس فولد بلکه OnePlus Open نامیده خواهد شد.

گوشی OnePlus Open

ظاهراً وان پلاس تصمیم گرفته است تا گوشی تاشوی آینده خود را OnePlus Open بنامد. تا آنجا که به نام‌گذاری مربوط می‌شود، این مورد کمی غیرعادی است زیرا شایعات قبلی حاکی از آن بود که این دستگاه یا OnePlus Fold یا OnePlus V Fold نامیده خواهد شد، اما ظاهراً این شرکت تصمیم گرفته است نامی غیرمعمول را برای نسل اول گوشی تاشو خود انتخاب کند.

این افشاگری از سوی Max Jambor منتشر شده است که در گذشته با افشای اطلاعات مربوط به OnePlus ثابت شده است. ظاهراً وان پلاس برخی از نام‌ها را در گذشته به ثبت رسانده است و OnePlus Open یکی از آن‌هاست.

فکر می‌کنم این نام چیزی نیست که وان پلاس از آن استفاده کند، زیرا اگر قرار باشد دنباله‌هایی از این گوشی تاشو وجود داشته باشد، درواقع داشتن یک طرح نام‌گذاری مناسب از آن با مشکل مواجه خواهد شد. منظورم این است که به OnePlus Open 2 و OnePlus Open 3 فکر کنید؛ چندان منطقی نیست.

گوشی OnePlus Open

گوشی OnePlus Open

درحال‌حاضر، هیچ چیزی رسماً تأیید نشده است، بنابراین می‌توان این شایعه را با کمی شک‌وتردید درنظر گرفت و انتظار داشت که وان پلاس درنهایت بر روی گوشی تاشوی خود نام ساده‌تری بگذارد. اما اگر این اتفاق نیفتد، آنگاه Open همان چیزی است که قرار است گوشی تاشو بعدی نامیده شود.

با توجه به تاریخ احتمالی معرفی، OnePlus Open برای نیمه دوم سال 2023 برنامه‌ریزی شده است، بنابراین باید در ماه‌ها و هفته‌های آینده شاهد اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه باشیم. چندی پیش، مشخصات گوشی تاشو وان پلاس فاش شد که از یک دستگاه توانمند با امکانات پیشرفته حکایت داشت.

نظر شما درباره نام‌گذاری گوشی OnePlus Open چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/07/%D9%86%D8%A7%D9%85-oneplus-open-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا