اخبار فناوری

مشخصات بیشتری از پیکسل 8a به بیرون درز کرد

در گذشته، برخی از مشخصات پیکسل 8a به اشتراک گذاشته شده است. رندر های این تلفن هوشمند نیز در اواخر سال گذشته میلادی به بیرون درز کرد. هم‌اکنون مشخصات بیشتری از Pixel 8a فاش شده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

پیکسل 8a با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۷ واتی در راه است 

افشاگر معروف اطلاعات، Yogesh Brar با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) مشخصات پیکسل 8a را به اشتراک گذاشت. برخی از این مشخصات، جزئیات فاش شده در گذشته را تایید می‌کند. می‌دانیم که این گوشی هوشمند آینده گوگل دارای یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. این پنل از نوع OLED است. Pixel 8a همانند نسل قبل دارای دوربین دوگانه ۱۳ + ۶۴ مگاپیکسلی است. تراشه Tensor G3 وظیفه تامین نیروی پردازشی این گوشی را بر عهده خواهد داشت.

پست Yogesh Brar

مشخصات بیشتری نیز از Pixel 8a به بیرون درز کرده است. این دستگاه دارای باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. Yogesh Brar اشاره‌ای به قابلیت شارژ بی‌سیم پیکسل 8a نمی‌کند. لازم به ذکر است که نسل قبلی این تلفن هوشمند، از ویژگی مذکور برخوردار بود.

پیکسل 7a از باتری ۴,۳۸۵ میلی‌آمپری بهره می‌برد. استفاده از باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری در نسل جدید، ارتقاء بزرگی محسوب نمی‌شود. اما پشتیبانی از شارژ سریع ۲۷ واتی، پیشرفت قابل توجهی برای سری پیکسل A خواهد بود. پیکسل 7a و پیکسل 6a از شارژ سیمی ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کنند. این توان شارژ بسیار پایین بوده و شارژ کامل Pixel 7a کمی بیش از دو ساعت طول می‌کشد. Pixel 8a از شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی کرده و همان‌طور که Androidauthority اشاره می‌کند، شارژ کامل این دستگاه حدود ۸۰ دقیقه طول می‌کشد.

گوشی Pixel 8a قیمتی بین ۵۰۰ تا ۵۵۰ دلار خواهد داشت

منبع این گزارش اشاره می‌کند که Pixel 8a در دو نسخه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. دوربین سلفی وضوح ۱۳ مگاپیکسلی دارد. این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران می‌رسد. اطلاعاتی درباره قیمت Pixel 8a نیز به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این گوشی در ماه می (اواسط اردیبهشت تا خرداد) و با قیمتی بین ۵۰۰ تا ۵۵۰ دلار عرضه شود. گوگل تمایل دارد گوشی های جدید سری A خود را در رویداد Google I/O (که در ماه می برگزار می‌شود) رونمایی کند.

گوگل پیکسل 7a با تراشه Tensor G2 و قیمت ۴۹۹ دلار معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده میان‌رده آینده گوگل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/05/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-8a-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%B2-%DA%A9%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا