اخبار فناوری

قابلیت Recall ویندوز 11 روی پردازنده های پشتیبانی نشده نیز قابل اجرا است

چند روز پس از عرضه این ویژگی او به یاد می آورد برای ویندوز 11، یک توسعه دهنده نشان داد که این ویژگی می تواند CPU های پشتیبانی نشده را نیز روشن کند. در حال حاضر، Recall برای اجرا بر روی رایانه های شخصی Copilot+ طراحی شده است. با این حال، به نظر می رسد این به دلایل بیشتری باشد استخدام این به سازگاری بستگی دارد.

مایکروسافت با معرفی ویژگی Recall عصر جدیدی را برای ویندوز آغاز کرد

این ماه، طی کنفرانس توسعه دهندگان بیلد، مایکروسافت او به یاد می آورد به عنوان یک مزیت پنجره ها بر اساس هوش مصنوعی ساخته شده است. این برنامه به طور مداوم از کارهایی که در رایانه خود انجام می دهید در طول روز اسکرین شات می گیرد. سپس عکس‌ها را در یک جدول زمانی ذخیره می‌کند که اگر به آن نیاز داشتید، کارهایی را که بعدا انجام دادید به شما یادآوری می‌کند. به عنوان مثال، می‌توانید از رایانه خود بخواهید ارائه‌ای را که در یک روز خاص روی آن کار می‌کردید پیدا کند، یا از زبان طبیعی برای یادآوری جایی که تصویری از رنگ خاصی از کفش را دیده‌اید، استفاده کنید.

این واقعیت که رایانه شما می تواند هر کاری را که در طول روز انجام می دهید ردیابی کندسرپرست“نگرانی های حفظ حریم خصوصی را افزایش می دهد، با این حال، مایکروسافت ادعا می کند که این ویژگی 100٪ کامل است آفلاین آنلاین او کار می کند. این به این معنی است که در تئوری، هیچ یک از عکس های ذخیره شده دستگاه شما را ترک نمی کند. به همین دلیل است که Recall فقط روی رایانه شخصی در دسترس است کمک خلبان + سازگار. این دستگاه ها شامل چیپست هایی هستند که دارای واحدهای پردازش عصبی قدرتمند (NPU) هستند. اسنپدراگون X در حال حاضر) قادر به رفع نیازهای پردازشی بالای هوش مصنوعی است.

قابلیت احضار در ویندوز 11

Windows 11 Recall (به سختی) با پردازنده های پشتیبانی نشده سازگار است

با این حال، توسعه دهنده Albacore نشان داده است که می توانید ویژگی Recall را در دستگاه های ویندوزی که پردازنده های پشتیبانی نشده دارند فعال کنید. ویدیوی پیوست شده به پست این شخص در X (توئیتر سابق) این ویژگی را نشان می دهد که روی دستگاهی کار می کند که از سخت افزار غیر ARM64 پشتیبانی می کند.

او در نامه خود می گوید:

بهبود قابل توجهی در اجرای تماس روی پردازنده ها بازو64 من آن را ایجاد کردم و خبر خوب این است که پردازنده Snapdragon iElite وجود ندارد!✨

ویژگی ذکر شده از نظر تئوری باید بتواند روی پردازنده ها کار کند شرکت اینتل و AMD همچنین باید کار کند، اما سازندگان لپ‌تاپ فقط بسته‌های مدل ML را برای Arm64 دریافت کرده‌اند، بنابراین هنوز کار زیادی نمی‌توانم انجام دهم. این ویدیو همچنین یک پیش نمایش کوچک وجود دارد که صفحه را نشان می دهد.

با این حال، این ویدیو همچنین توضیح می دهد که چرا Recall روی رایانه شخصی کار می کند کمک خلبان + طراحی شده. در سیستم مورد استفاده Albacore که از پیجینگ پشتیبانی نمی کند، این ویژگی کند و بسیار کند عمل می کند. دلیل این موضوع قدرتمند نبودن پردازنده NPU مورد استفاده آلباکور است. همچنین ممکن است با گذشت زمان و جمع آوری تصاویر بیشتر و بیشتر از فعالیت خود، عملکرد دستگاه شما بدتر شود.

بنابراین، در حالی که شما می توانید با ویندوز تماس بگیرید در دستگاه هایی با CPU پشتیبانی نشده فعال کنید، بهتر است این کار را نکنید. یا اگر این کار را می کنید، به آن به عنوان چیزی برای گذراندن اوقات فراغت یا یک پروژه شخصی فکر کنید.

نظر شما در مورد ویژگی جدید ویندوز 11 چیست؟ آیا این ویژگی شما را در مورد مسائل مربوط به حریم خصوصی نگران می کند؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/25/%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-recall-%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2-11-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا