اخبار فناوری

عرضه ی سری آیفون 13 در ماه سپتامبر (شهریور – مهر)

اپل سری آیفون 13 را در ماه سپتامبر به بازار عرضه می کند.

اپل سری آیفون 13 را در ماه سپتامبر (شهریور – مهر) با تراشه ی 5 نانومتر سریعتر و باتری بزرگتر به بازار عرضه می کند.

انتظار می رود اپل سری آیفون 13 را در ماه آینده با یک ظرفیتی از افزودنی های جدید در داخل و بیرون گوشی به بازار عرضه کند. امروز، یک شرکت تحقیقاتی تایوانی آنچه که از گوشی های هوشمند پرچمدار آتی اپل انتظار می رود را مشخص کرد.

آیفون 13

طبق گزارشات آیفون 13 در ماه سپتامبر با باتری های بزرگتر mmWave 5G در کشورهای دیگر عرضه می شود.

تغییرات زیادی در سری آیفون 13 وجود دارد که سال گذشته در آیفون 12 به نتیجه نرسید. برای مثال، نرخ نوسازی بالاتر از 120 هرتز. این بار، اپل به طور بالقوه یک پنل با نرخ نوسازی از 1 هرتز تا 120 هرتز را به منظور صرفه جویی در عمر باتری را اضافه کرده است. تحقیقات شرکت Trend Force نشان می دهد که سری آیفون 13 با یک تراشه ی 5 نانومتری قدرتمند ارائه خواهد شد که احتمالاً A15 Bionic نامیده می شود. این گوشی در ایالات متحده و همچنین در سایر کشورها با mmWave 5G رونمایی می شود.

به جز این، این تحقیق همچنین مورد تاکید قرار داده که مدل های آیفون 13 و آیفون 13 پرو به گونه ای طراحی خواهند شد که فضای داخلی را ذخیره کنند. این امر به شرکت این اجازه را خواهد داد که در این گوشی ها از باتری های بزرگتری استفاده کند. توجه داشته باشید که تمامی این ویژگی ها قبلاً برای مدل های آیفون پرچمدار آتی شایعه شده است.

ازنظر قیمت، شرکت Trend Force می گوید که سری آیفون 13 برای کاربران به همان قیمت گوشی سال گذشته خواهد بود. از آن جایی که اپل تغییر چندانی در سخت افزار گوشی نمی دهد، این شرکت می تواند به طور بالقوه در هزینه های تولید صرفه جویی کند. مدل های آیفون 12 به دلیل وضعیت همه گیری غیرمنتظره (کرونا) در ماه اکتبر (مهر – آبان) سال گذشته معرفی شدند. این بار، شرکت برای هرگونه تاخیر احتمالی از روز اول آماده شده است. از این پس، شرکت Trend Force معتقد است که شرکت اپل به نسخه ی معمول خود در ماه سپتامبر برای سری آیفون 13 باز خواهد گشت.

سرانجام، شرکت Trend Force اعلام کرد که محموله های آیفون در سه ماهه ی سوم امسال رشد خود را حفظ خواهند کرد. دوستان، این مطالب همه ی آن چیزی است که در مورد آیفون 13 بیان شد. لطفاً نظرات خود را با ما در رابطه با عرضه ی مدل های آیفون 13 در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا