اخبار فناوری

شیائومی میکس فولد ۳ با تراشه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در Geekbench مشاهده شد

گوشی هوشمند تاشو شیائومی میکس فولد ۳ با شماره مدل 2308CPXD0C در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این دستگاه از تراشه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

شیائومی میکس فولد ۳ از تراشه اورکلاک شده Snapdragon 8 Gen 2 برخوردار است

شیائومی میکس فولد ۳ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ (دارای فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتز) در میان داده های بنچمارک Geekbench 6 مشاهده شده است. این تراشه، نسخه اورکلاک شده SD8 Gen1 است. گوشی حاضر شده در گیک بنچ دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم بوده و از سیزدهمین نسخه اندروید بهره می‌برد. این تلفن هوشمند تاشو در بخش تک هسته و چند هسته ای به ترتیب موفق به کسب امتیاز ۲۰۷۱ و ۵۴۱۹ شده است. همین دستگاه، چندی پیش موفق به دریافت گواهینامه های MIIT، TENAA و 3C شد. می‌دانیم که Xiaomi MIX Fold 3 در ۲۳ مرداد ماه و برای عرضه در بازار چین معرفی خواهد شد. بعید است که این گوشی راهی بازار جهانی شود.

امیتازات گیک بنچ

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Xiaomi MIX Fold 3 دارای یک صفحه نمایش تاشو ۸.۰۲ اینچی AMOLED با وضوح 2K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. صفحه نمایش کاور این تلفن هوشمند نیز اندازه ۶.۵ اینچی داشته و با وضوح FullHD+ خود دارای پنل AMOLED است. همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، نمایشگر بیرونی MIX Fold 3 نیز رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار خواهد بود.

رندر های رسمی شیائومی میکس فولد ۳

Xiaomi MIX Fold 3

شیائومی میکس فولد جدید دارای یک دوربین سلفی زیر نمایشگر، برای صفحه نمایش داخلی خواهد بود. چهار لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی تاشو دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از سنسور Sony MX800 برخوردار خواهد بود. می‌دانیم که شیائومی میکس فولد ۳ از یک دوربین تله فوتو پریسکوپی و یک دوربین اولترا واید نیز بهره می‌برد. باتری این دستگاه ظرفیت ۴,۸۰۰ میلی آمپری داشته و به وسیله آداپتور ۶۷ واتی شارژ می‌شود. این تلفن هوشمند تاشو از شارژ بی سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این گوشی با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۵۱۲ یا ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 قابل تهیه باشد.

تاریخ رونمایی میکس فولد ۳ شیائومی مشخص شد: ۲۳ مرداد ماه

نظر شما درباره Xiaomi MIX Fold 3 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/13/%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-%DB%B3-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D8%A7%D9%88%D8%B1%DA%A9%D9%84%D8%A7%DA%A9-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا