اخبار فناوری

سفر خوشبو با مترو؛ پیام جدید کمپین آمبرلا

در بین ازدحام سفرهای داخل شهری با مترو، توجه به نکات ظریفی مانند بوی خوش بدن و ایجاد هوایی باطراوت، به حاشیه رفته است؛ اما تصور کنید که در شلوغی و همهمه مترو به‌جای بوهای ناخوشایند همیشگی، رایحه‌ای دل‌انگیز و خوشبو، فضا را پر کند! این اتفاق ساده، نه‌تنها حس تازگی و پاکیزگی را به شما هدیه می‌دهد،‌ بلکه سفر با مترو را برایتان به تجربه‌ای دلچسب‌ تبدیل می‌کند. برند خلاق آمبرلا با درک این موضوع، کمپین سفر خوشبو را راه‌اندازی کرده است. اگر شما هم ماکت‌های بزرگ و خوشبوی دئودورانت را در ایستگاه‌های مترو دیده‌اید و می‌خواهید با زیروبم این کمپین آشنا شوید، تا پایان همراه ما باشید!

معرفی کمپین سفر خوشبو

آمبرلا، معتقد است که استفاده از محصولات خوشبوکننده بدن به‌عنوان راهی برای ارتقای کیفیت زندگی و ایجاد فضایی دلنشین برای خود و اطرافیان به حساب می‌آید. به همین منظور با طراحی ماکت‌های خوشبوی دئودورانت و قراردادن آن‌ها در ایستگاه‌های مترو، باعث جلب‌توجه تعداد زیادی از مسافرین این وسیله نقلیه عمومی شده‌اند. ماکت‌های مخصوص این کمپین درست مشابه دئودورانت‌های آمبرلا طراحی شده‌اند با این تفاوت با جثه‌ بسیار بزرگ خود و بوی ملایم و دلنشینی که متصاعد می‌کنند، رهگذران و منتظران مترو را به تفکر درباره دغدغه مهم بوی بد بدن در مترو، وادار می‌کند. این کمپین جنجالی و اثرگذار، فرصتی برای آگاهی درباره اهمیت بهداشت پوست و خوشبو نگه‌داشتن بدن است که این روزها به یکی از اساسی‌ترین معضلات مسافرین مترو تبدیل شده است.

کمپین «سفر خوشبو» به کدام مسئولیت‌های اجتماعی اشاره می‌کند؟

کمپین سفر خوشبو به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم روی چند مسئولیت اجتماعی حیاتی تاکید می‌کند:

بالابردن سطح بهداشت جامعه

مطالعات نشان می‌دهد که بوی بد در محیط‌های بسته می‌تواند باعث بروز تنش، خشم، ‌اضطراب و سردردهای مزمن شود. برای همین است که آمبرلا با اجرای کمپین سفر خوشبو در نظر دارد تا با تشویق به استفاده از محصولات خوشبوکننده بدن، سطح بهداشت عمومی شهر را افزایش دهد و از بروز چنین مشکلاتی در سطح جامعه، جلوگیری کند.

ایجاد فضایی دلنشین برای سفر

فضای مترو به‌دلیل شلوغی بسیار و رفت‌و‌آمدهای بی‌وقفه، می‌تواند آزاردهنده و خسته‌کننده باشد. بوی خوشایند و ملایم دئودورانت‌های جادویی این برند، راه‌حلی شگفت‌انگیز برای تحمل فضای خفه و کسل‌کننده مترو است. این رویداد جذاب، می‌تواند با ترغیب مردم به استفاده از محصولات خوشبوی بهداشت پوست بدن، انقلابی در تهویه هوای داخل متروها،‌ به‌وجود بیاورد.

احترام به حقوق دیگران

یکی از نشانه‌های احترام به حقوق سایر شهروندان، ازبین‌بردن بوی نامطبوع بدن در محیط‌های بسته و عمومی است. رعایت این مسئله در کنار آراستگی ظاهری و ادب رفتاری، می‌تواند هر فرد را به شهروندی سالم تبدیل کند و احترام به حقوق دیگران را در اولویت بالاتری قرار دهد.

افزایش آمار استفاده از وسایل نقلیه عمومی

طبق یک نظرسنجی، ۶۵٪ از مردم معتقد هستند که بوی بد مترو، آزاردهنده‌ترین دلیلی است که می‌تواند آن‌ها را از سفر با این قطار پرکاربرد و سریع، منصرف کند. کمپین سفر خوشبو می‌تواند به ترویج استفاده از وسایل نقلیه عمومی و در نتیجه کنترل ترافیک و کاهش آلودگی هوا، کمک کند.

 کمپین «سفر خوشبو» چطور باعث ترویج فرهنگ استفاده از محصولات بهداشتی در مترو می‌شود؟

این پویش خلاقانه و پرطرفدار، به روش‌های مختلفی باعث ترویج فرهنگ استفاده از محصولات بهداشتی در محیط‌های پرازدحام و پرترددی مانند مترو می‌شود:

بالارفتن آگاهی

قراردادن ماکت‌های غول‌پیکر و جذاب دئودورانت در ایستگاه‌ها، یک نماد تبلیغاتی و فرهنگی خلاقانه به حساب می‌آید که با جلب‌کردن توجه افراد، آگاهی عمومی را نسبت به اهمیت استفاده از این محصولات روتین و ضروری،‌ افزایش می‌دهد.

ایجاد حس‌وحال مثبت

بوی نرم و همه‌پسندی که از این دئودورانت‌های عظیم‌الجثه به مشام می‌رسد، حس‌وحال فضای ایستگاه را به‌کلی تغییر می‌دهد. تجربه این حس لطیف و مثبت، تعداد بسیاری از افراد را به فکر وامی‌دارد تا برای یکبار هم که شده، به سراغ امتحان‌کردن این محصولات و رسیدگی به بوی نامطبوع بدن، بروند.

عادی‌سازی استفاده از خوشبوکننده

از آنجایی که استفاده از مام‌ها، اسپری‌ها و دئودورانت‌ها هنوز در جامعه به‌طور فراگیر، جا نیفتاده است، این کمپین پرانرژی و خوش‌ذوق می‌تواند نگرش مردم را نسبت به این کالای دوست‌داشتنی تغییر دهد؛ یعنی استفاده از دئودورانت را به‌عنوان بخشی از عادات روزمره و عادی، به شهروندان متروسوار معرفی کند.

آمبرلا با چه هدفی «سفر خوشبو» را اجرا کرده است؟

آنچه که به‌عنوان هدف اصلی این مجموعه در نظر گرفته می‌شود، ایجاد تجربه‌ای مثبت از سفر با مترو برای عموم مردم است. دغدغه بوی ناخوشایند در مکان‌های پرترافیکی مانند این قطار زیرزمینی، تبدیل به معضلی اجتماعی شده است و تیم قدرتمند و ایده‌پرداز آمبرلا با هدف ایجاد تغییر در وضعیت سلامت هوای داخل متروها، این پویش خلاقانه را به مرحله اجرا رسانده است.

درکنار این هدف اساسی، ایجاد فضایی امن و محترمانه برای شکل‌گرفتن گفتگو درباره موضوع بوی نامطبوع در مترو نیز از اهداف دیگر آمبرلا به شمار می‌رود. جالب است بدانید که ماکت‌های جنجالی و پرسروصدای نصب‌شده در ایستگاه‌ها باعث شده‌اند تا طیف گسترده‌ای از مردم بتوانند به دور از شرم و بی‌‌احترامی، درباره این دغدغه فرهنگی مهم گفتگو کنند و استفاده از دئودورانت‌ها را به‌عنوان راه‌حلی ساده و دائمی در نظر بگیرند.

سخن پایانی

سفر خوشبو تنها یک کمپین تبلیغاتی ساده برای یک برند محصولات بهداشتی نیست! بلکه حاوی پیام مهمی است که اهمیت توج‌‌ه به بوی خوش بدن و طراوت در زندگی روزمره را به مسافرین مترو، یادآوری می‌کند. با اجرای این پویش،‌ آمبرلا نشان داد که به مسئولیت اجتماعی خود در قبال جامعه، وفادار مانده است. اینک نوبت مردم است که سهم خودشان را از ایجاد فضایی خوشبو و پاکیزه در متروها ادا کنند و استفاده از محصولات خوشبوکننده پوست را به روتین پیش از سفرهای داخل شهری خود، تبدیل کنند!

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/18/%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%B4%D8%A8%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%9B-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D9%85%D8%A8%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا