اخبار فناوری

سامسونگ اسمارت تگ ۲ با طراحی جدید و قیمت ۳۰ دلار معرفی شد

سامسونگ پس از رونمایی سری محصولات جدید Galaxy Fan Edition، نسل جدید تگ موقعیت‌یاب خود را نیز معرفی کرد. سامسونگ SmartTag2 با طراحی بادوام و همه‌کاره‌تر، عمر باتری بیشتر و مجموعه‌ای از ویژگی‌های طولانی‌تر ارائه می‌شود. اسمارت تگ ۲ دارای یک حلقه فلزی در داخل است تا بتوان از آن برای اتصال فیزیکی راحت‌تر استفاده کرد.

سامسونگ اسمارت تگ ۲

یکی از قابلیت های جدید SmartTag2 حالت Lost Mode است. صاحب SmartTag2 می‌تواند اطلاعات تماس خود را وارد کند و هر زمان که تگ گم شد، شخصی که آن را پیدا کرد با استفاده از NFC گوشی خود اسکن کرده و به طور خودکار اطلاعات تماس مالک را ببینید.

مکان‌یابی قطب‌نما طور آن پیداکردن وسایل را آسان‌تر می‌کند زیرا به جهت دقیق SmartTag2 اشاره می‌نماید. این ویژگی فقط با دستگاه‌های دارای تراشه فراپهن‌باند (UWB) مانند سری Galaxy S Ultra کار می‌کند.

حالت ذخیره انرژی جدید می تواند عمر باتری را تا 700 روز (حدودا ۲ سال) افزایش دهد، که دو برابر بیشتر از نسل قبلی SmartTag است. همچنین در حالت عادی می تواند تا 500 روز دوام بیاورد که دوباره 50 درصد بیشتر از قبل است. سامسونگ مشخص نکرده است که حالت صرفه جویی در مصرف انرژی چه ویژگی هایی دارد، اما گفته بیشتر برای افرادی که از دستگاه برای ردیابی وسایل استفاده می‌کنند مفید است.

برنامه SmartThings Find نیز در کنار SmartTag2 به روز شده و اکنون نمای نقشه تمام صفحه را با رابط کاربری تازه نشان می دهد. همچنین، SmartTag2 می‌تواند به‌طور خودکار با تلفن گلکسی جدید شما که از همان حساب سامسونگ استفاده می‌کند، همگام‌سازی شود.

علاوه بر این، این برنامه به شما اجازه می دهد تا با استفاده از فناوری های بلوتوث LE و UWB در کنار واقعیت افزوده، اسمارت تگ ۲ خود را با استفاده از دوربین گوشی پیدا کنید.

سامسونگ روی حفظ حریم خصوصی شما نیز کار کرده است. به عنوان مثال، اگر یک دستگاه SmartTag ناشناس شما را دنبال کند، برنامه SmartThings Find “هشدارهای برچسب ناشناخته” را برای شما ارسال می کند و به این صورت می دانید که شخصی دستگاه ردیابی را به شما نصب کرده است. این راهی برای جلوگیری از سوء استفاده از SmartTags است.

قیمت سامسونگ اسمارت تگ ۲ برابر ۳۰ دلار عنوان می شود. نظر شما درباره این تگ هوشمند سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/05/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%AA%DA%AF-%DB%B2-%D8%A8%D8%A7-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا