اخبار فناوری

رندر و مشخصات کامل وان پلاس Nord CE 4 فاش شد + قیمت

یک افشاگر اطلاعات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) مشخصات و رندر های رسمی وان پلاس Nord CE 4 را به اشتراک گذاشته است. این تلفن هوشمند در اول آوریل (۱۳ فروردین ماه) معرفی می‌شود. مشخصات این گوشی نیز به بیرون درز کرده است.

وان پلاس Nord CE 4 با اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و پشتیبانی از شارژر ۱۰۰ وات در راه است

با وجود آنکه چند روز تا رونمایی وان پلاس Nord CE 4 باقی مانده، اما مشخصات کامل، قیمت و رندر های رسمی این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است. OnePlus Nord CE 4 دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED LTPS با رفرش‌ ریت ۱۲۰ هرتزی است. چندی پیش تایید شد که این دستگاه از نمایشگری با رزولوشن FullHD+ بهره‌مند خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را بر عهده دارد. این چیپست در گوشی های ویوو V30 و موتورولا Edge 50 Pro به‌کارگرفته شده است.

طراحی OnePlus Nord CE 4

وان پلاس نورد سی ای ۴ حداکثر به ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز شده است. این تلفن هوشمند از کارت حافظه microSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که Nord CE 4 به باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری مجهز باشد و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی SuperVOOC پشتیبانی کند. گفته می‌شود که باتری این گوشی هوشمند تنها در مدت ۳۰ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ درصد خواهد رسید. این دستگاه به طور پیش‌فرض با برخورداری از اندروید ۱۴ و رابط کاربری OxygenOS 14 به دست کاربران می‌رسد.

وان پلاس برای دوربین اصلی Nord CE 4 به سراغ سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-600 (به همراه لرزشگیر اپتیکال) خواهد رفت. برای دوربین اولتراواید نیز از سنسور ۸ مگاپیکسلی IMX355 سونی استفاده شده است. این تلفن هوشمند به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

طراحی OnePlus Nord CE 4

قیمت OnePlus Nord CE 4

رندر های OnePlus Nord CE 4، علاوه‌بر طراحی این گوشی هوشمند، نشان می‌دهند که این دستگاه در دو رنگ سبز و مشکی به دست خریداران خواهد رسید. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی Nord CE 4 با قیمت ۲۴,۹۹۹ روپیه (۲۹۹ دلار) عرضه می‌شود. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز با قیمت ۲۶,۹۹۹ روپیه (۳۲۳ دلار) راهی بازار می‌شود.

این تلفن هوشمند با Nothing Phone (2a)، که به تازگی رونمایی شده است، به رقابت خواهد پرداخت. Phone (2a) از تراشه مدیاتک Dimensity 7200 Pro برخوردار بوده و با قیمت اولیه ۲۳,۹۹۹ روپیه (معادل ۲۸۷ دلار) عرضه شده است.

تاریخ رونمایی OnePlus Nord CE 4 مشخص شد: ۱۳ فروردین

نظر شما درباره OnePlus Nord CE 4 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/29/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-nord-ce-4-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D9%82%DB%8C%D9%85/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا