اخبار فناوری

رندر و مشخصات ایربادز وان پلاس Buds 3 فاش شد

در اوایل سال جاری میلادی بود که OnePlus Buds Pro 2 در کنار وان پلاس ۱۱ معرفی شد. این ایربادز در ماه فوریه نیز در هند معرفی شد. این محصول دارای ووفر های ۱۱ میلی متری و توییتر های ۶ میلی‌متری است. هم اکنون، رندر و مشخصات ایربادز وان پلاس Buds 3 به بیرون درز کرده است.

رندر و مشخصات ایربادز وان پلاس Buds 3 فاش شد: ANC و عمر باتری ۹ ساعته

رندر و مشخصات ایربادز آینده وان پلاس، یعنی Buds 3، فاش شده است. با نگاهی به تصاویر متوجه می‌شویم که ابن ایربادز طراحی تقریباً مشابهی با Buds Pro 2 دارد. شایان ذکر است که این رندر ها بر اساس مرحله آزمایشی تولید شده اند. از نظر طراحی، تنها تغییری که خواهیم دید، روکش فلزی روی هدفون ها است. همچنین، سری این ایربادز و کیس نیز از بادز ۲ پرو سبکتر خواهد بود. وزن این محصول ۴،۷۷ میلی‌متر است. وان پلاس بادز ۳ ووفر های ۱۰.۴ میلی‌متری داشته و توییتر های آن نیز ۶ میلی‌متر خواهد بود. این محصول از قابلیت حذف نویز فعال تا ۴۸ دسی‌بل بهره می‌برد. کیس این ایربادز دارای استاندارد IPX4 بوده اما سری های آن استاندارد IP55 دارند. از دیگر ویژگی های OnePlus Buds 3 می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳ و پشتیبانی از اتصال دوگانه اشاره کرد.

رندر OnePlus Buds 3

OnePlus Buds 3

مطابق با گزارش Mysmartprice، در صورتی که قابلیت ANC خاموش باشد، این ایربادز های آینده وان پلاس همانند Buds 2 Pro عمر باتری ۹ ساعته خواهند داشت. با اضافه شدن کیس، عمر باتری به ۳۳ ساعت افزایش پیدا می‌کند. در صورت روشن بودن ANC، شارژدهی این محصول ۶ ساعت (۲۲ ساعت به همراه کیس) خواهد بود. هر سری این هدفون دارای باتری ۵۸ میلی آمپری بوده و باتری آن ظرفیت ۵۲۰ میلی آمپری دارد. با ۱۰ دقیقه شارژ، این محصول ۵ ساعت شارژدهی خواهد داشت. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره زمان رونمایی OnePlus Buds 3 وجود ندارد. با توجه به آنکه Buds Pro 2 در اوایل سال جاری میلادی به همراه وان پلاس ۱۱ معرفی شد؛ انتظار می‌رود که Buds 3 نیز در سال آینده میلادی و در کنار وان پلاس ۱۲ رونمایی شود. احتمالا این تلفن هوشمند آینده وان پلاس در ژانویه ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.

وان پلاس بادز پرو 2 با درایور 11 میلی‌متری و عمر باتری 39 ساعته معرفی شد

با توجه به اطلاعات فاش شده نظر شما درباره این ایربادز آینده وان پلاس چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/29/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%B2-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-buds-3-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا