اخبار فناوری

رندر وان پلاس ۱۳ طراحی جدید ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهد

وان پلاس ۱۱ با ماژول دوربین بزرگ دایره‌ای شکل خود، که از ساعت های سوئیسی و خودرو های اسپرت کلاسیک الهام گرفته شده بود، زبان طراحی جدیدی را در گوشی های این برند آغاز کرد. جزیره دوربین در وان پلاس ۱۲ اصلاح شد. این تلفن هوشمند حتی الهام بخش طراحی OnePlus Watch 2 نیز بود. هم اکنون رندر وان پلاس ۱۳ به بیرون درز کرده که طراحی جدید دوربین های این دستگاه را نشان می‌دهد.

برخی از مشخصات کلیدی وان پلاس ۱۳ به بیرون درز کرد

اولین رندر وان پلاس ۱۳ منتشر شد. در قاب پشتی این گوشی، سه لنز دوربین دیده می‌شود که به صورت عمودی در زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند. به شما توصیه می‌کنیم از نتیجه‌گیری سریع خودداری کنید، زیرا زمان زیادی تا رونمایی OnePlus 13 باقی مانده و ممکن است اطلاعات منتشر شده، صحت نداشته باشند. اما منطقی است که این برند پس از معرفی دو گوشی با طراحی مشابه، طراحی پرچمدار آینده خود را تغییر دهد. افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، علاوه بر تایید شایعات منتشر شده، برخی از مشخصات این تلفن هوشمند آینده وان پلاس را به اشتراک گذاشته است.

رندر OnePlus 13

گفته می‌شود که OnePlus 13 دارای یک صفحه نمایش AMOLED LTPO با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۱۶۸ پیکسل است. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین های دیگر از نوع اولتراواید و تله‌فوتو هستند. انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ نیروی پردازشی مورد نیاز وان پلاس ۱۳ را تأمین کند. طبق شایعات منتشر شده در گذشته، CPU این تراشه به هسته های Oryon مجهز می‌شود. گفته می‌شود که OnePlus 13 برخلاف مدل های قبل (که از سنسور اثرانگشت نوری برخوردار بودند) از سنسور اثرانگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش بهره می‌برد.

طراحی و مشخصات OnePlus Ace 3V به بیرون درز کرد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند پرچمدار آینده وان پلاس چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/07/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%DB%B1%DB%B3-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%A7%DA%98%D9%88%D9%84-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا