اخبار فناوری

رندرهای OnePlus Nord CE 3 فاش شد: تغییرات زیادی نسبت به نسل قبلی

گوشی بعدی از سری OnePlus Nord در حال توسعه است. گفته می‌شود این گوشی هوشمند Nord CE 3 نامیده می‌شود. اکنون 91Mobiles رندرهایی از OnePlus Nord CE 3 را با همکاری افشاگر معروف Steve Hammerstoffer به اشتراک گذاشته است. در اوایل ماه جاری، Onleaks مشخصات اصلی این گوشی را منتشر کرد. با مایفون مگ با ما همراه باشید تا ببینیم OnePlus Nord CE 3 چگونه خواهد بود.

OnePlus Nord CE 3 دارای قاب طراحی مسطح است

با نگاهی به رندرهای OnePlus Nord CE 3، متوجه تغییرات قابل توجهی در سطح دفتر طراحی نسبت به CE شمال 2 ما خواهیم بود. برخلاف این گوشی هوشمند (که سوراخ پانچ آن در سمت چپ است)، سوراخ پانچ Nord CE 3 در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش قرار دارد. به طور کلی، نمایشگر دارای حاشیه های کمی است، اما حاشیه های بیشتری در پایین قابل مشاهده است. OnePlus Nord CA3 طراحی جعبه ای شکل دارد و دکمه پاور در سمت راست قاب قرار دارد. دکمه های تنظیم صدا و درگاه ورودی سیم کارت نیز در سمت چپ قاب تعبیه شده است. حسگر اثر انگشت این دستگاه بر روی دکمه پاور قرار گرفته است.

رندر OnePlus Nord CE 3

به طور کلی، قاب OnePlus Nord CE 3 دارای طراحی تخت است که ما را به یاد OnePlus X و مدل های جدیدتر آیفون می اندازد. دو حلقه دوربین در پشت CE 3 قابل مشاهده است. یک لنز دوربین تکی در حلقه بالایی و دو دوربین در حلقه پایینی نصب شده است. یک فلاش LED نیز در کنار این حلقه های دوربین خودنمایی می کند. در لبه پایین قاب خروجی بلندگو، درگاه USB-C، میکروفون اصلی و جک هدفون قابل مشاهده است. میکروفون دوم نیز روی قاب بالایی قرار گرفته است.

رندر OnePlus Nord CE3

OnePlus Nord CE 3 از تراشه اسنپدراگون 695 استفاده خواهد کرد

به نقل از وب سایت گیزموچینا OnePlus Nord CE 3 با نمایشگر LCD 6.7 اینچی 120 هرتزی وارد بازار خواهد شد.همانطور که گفته شد سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار داده شده است. رزولوشن دوربین اصلی 108 مگاپیکسل و دو دوربین 2 مگاپیکسلی در کنار آن وجود دارد. شایعه شده است که این تراشه تلفن هوشمند اسنپدراگون 695 این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. Nord CE 3 در بخش باتری قدرتمند ظاهر می شود و احتمالاً باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت بالا دارد. و از شارژر 67 واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می رود OnePlus Nord CE 3 در سه ماهه اول سال 2023 به عنوان جانشین Nord CE 2 معرفی شود.

OnePlus Nord CE 2 5G با ابعاد 900 و اندروید 11 رسما معرفی شد

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده، به نظر شما چه قیمتی برای OnePlus Nord CE 3 مناسب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا