اخبار فناوری

راهنمای خرید اکانت ساندکلود (sound cloud)

ساندکلود چیست؟

سرویس پخش موسیقی soundcloud خیلی سرشناس‌تر از آن است که نیازمند معرفی باشد. قبل از این‌که اینترنت به شکل امروزی‌اش در دنیای ما ریشه بدواند، دسترسی به خیلی از آهنگ‌ها و فیلم‌‌ها، دغدغه علاقه‌مندان ایرانی و غیر ایرانی بود.

در آن روزها مثل همیشه عده‌ای هم با در اختیار داشتن آثار کمیاب هنری، حکمرانی می‌کرند! امروز هیچ آرشیو موزیکی، قوی‌تر از پلتفرم‌های پخش موسیقی آنلاین نیست. اما ساندکلود به‌ عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بهترین سرویس های پخش موسیقی، فقط رضایت شنونده‌ها را نمی‌خواست؛ بلکه امکان شنیده شدن را برای آهنگسازان و آفرینندگان آثار شنیداری دیگر، فراهم می‌کرد. همین باعث شد که تنها بعد از حدود 5 سال از معرفی برنامه ساند کلود، تعداد اعضای آن به ده میلیون نفر برسد و تا امروز از مرز 200 میلیون نفر، عبور کند.

از ساندکلود چه استفاده هایی می توان کرد؟

به عنوان بزرگترین پلت فرم موسیقی و صوتی جهان، SoundCloud به شما این امکان را می دهد که از متنوع ترین جامعه موسیقیایی روی زمین , موسیقی مورد نظر خود را پیدا و انتخاب کنید. خرید اکانت پریمیوم SoundCloud چیزی فراتر از یک سرویس پخش آهنگ است. ساندکلود یک شبکه اجتماعی برای همه است که هر کسی می توند صدا و موسیقی خود را در آن آپلود کند.

سازندگان و علاقه مندان موسیقی در سرتاسر دنیا به وسیله ساندکلود به یکدیگر متصل می شوند و آهنگ های خود را با مخاطبان سرتاسر دنیا به اشتراک می گذارند.

در این سرویس حتی امکان کسب درآمد و دریافت پول وجود دارد. همچنین امکان فهمیدن آمار پروفایل خود وجود دارد. آرشیو عظیم ساندکلود دارای بیشترین تعداد موسیقی در سبک های متفاوت مانند : پاپ، هیپ هاپ، رپ، الکترونیک، راک، تکنو، کلاسیک، جاز و پادکست است. همچنین ژانرهای فرعی و آهنگ های گروه ها و سبک های مختلف نیز در این سرویس دسترس است.

چگونه در ساندکلاد اکانت بسازیم؟

اگر علاقه‌مند به استفاده از پلتفرم ساندکلاد، برای استفاده از موسیقی‌ و آهنگ هنرمندان مختلف هستید یا این که خودتان یک هنرمند نوازنده‌اید، بهتر است در آن یک اکانت داشته باشید. هرچند بدون اکانت هم می‌توانید از ساندکلاد استفاده کنید، اما داشتن اکانت باعث می‌شود بتوانید از مزایای مختلف آن بهتر استفاده کنید و حتی درآمدزایی نمایید. شما می‌توانید یک اکانت رایگان در ساندکلاد بسازید اما برای ارتقای آن به طرح درآمدزایی ساندکلاد باید بتوانید هزینه طرح را پرداخت نمایید که در این صورت نیاز به داشتن اکانت پی‌پال دارید. البته می‌توانید از شرکت‌ها و سایت های معتبر مانند مکسیمم شاپ که این خدمات را ارایه می‌دهند هم کمک بگیرید.

خرید اکانت ساندکلود (soundcloud)

در حالی که هرکسی می‌تواند بدون هیچ هزینه ای ثبت نام کرده و از اپلیکیشن SoundCloud استفاده کند، ویژگی‌های پیشرفته ای وجود دارد که نیاز به اشتراک ماهانه دارند. برای استفاده از تمامی امکانات ساندکلود بهتر است نسبت به خرید اکانت اقدام کنید. اما اکانت معتبر و بدون دغدغه از کجا بخریم؟ برای خرید اکانت معتبر و بدون مشکلات پس از خرید بهتر است به سایت ماکزیمم شاپ مراجعه کنید. در این سایت خرید اکانت گرامرلی grammarly ، خرید اکانت انواتو المنت envato element و خرید اکانت ساندکلود soundcloud به راحتی و بدون دغدغه از مشکلات خرید اینترنتی با اطمینان امکان پذیر است.

بر خلاف سایر فروشگاه های مشابه که از کارت بانکی هک شده و اکانت های کرک شده برای فعال سازی اکانت SoundCloud استفاده میکنند.تیم مکسیمم شاپ این تضمین را به کاربران خود میدهد که سرویس کاملا قانونی و با حساب شخصی فعال پرمیوم سازی این سرویس را انجام میدهد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/02/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AF%DA%A9%D9%84%D9%88%D8%AF-sound-cloud/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا