اخبار فناوری

خرید میز و صندلی تمام چوب از تولیدی

میز و صندلی های تمام چوبی در اکثر خانه ها به مبلمان ضروری تبدیل شده اند. زیرا امروزه بیشتر مردم ترجیح می دهند غذای خود را پشت میزهای چوبی مختلف بخورند یا زمانی را روی صندلی خود بگذرانند. بسیاری از مردم نیز عاشق چوب هستند و مبلمان منزل خود را با استفاده از چوب تزئین می کنند. به همین دلیل مبلمان چوبی مانند قفسه کتاب، میز تحریر چوبی، صندلی چوبی و… در گوشه و کنار خانه آنها به چشم می خورد.

چرا میز و صندلی های چوبی اینقدر محبوب هستند؟

چوب به دلیل طبیعت طبیعی خود انرژی های منفی و صداهای مزاحم را جذب می کند و به ایجاد محیطی آرام و صمیمی کمک می کند. همچنین ایجاد نقش ها و طرح های مختلف بر روی آنها آسانتر است و به همین دلیل میز و صندلی های چوبی از تنوع، زیبایی و ظرافت خاصی برخوردار هستند. به غیر از مسائل تزئینی و زیبایی می توان به مزایای دیگر استفاده از میزهای چوبی اشاره کرد. از جمله اینکه چوب فضا را گرمتر می کند و میزهای چوبی صدای اضافی کمتری نسبت به میزهای فلزی در فضا ایجاد می کنند.

از کجا بخریم، چه بخریم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی تصمیم به خرید میز و صندلی چوبی می گیرید از خود بپرسید: فروشگاه بهتر است یا سازنده؟ عوامل متعددی وجود دارد که می تواند ما را به این پاسخ برساند که خرید میز و صندلی تمام چوبی از شرکت سازنده به صرفه تر است. از جمله این عوامل باید به ارتباط مستقیم با کارخانه، گارانتی، امکان سفارش با دقت بیشتر و همچنین هزینه کمتر اشاره کرد که بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. اما ابتدا بیایید نگاهی به مواد به کار رفته در میز و صندلی های چوبی بیاندازیم.

تولید میز و صندلی با استفاده از چوب

شاید در ذهنتان این سوال پیش بیاید که آیا ما چوبی جز چوب درخت داریم؟ آره! همچنین چوب های مخلوطی برای ساخت میز و صندلی وجود دارد. اکثر افرادی که به دنبال دکوراسیون مجلل و متمایز هستند به میز و صندلی های ساخته شده از چوب طبیعی روی می آورند.

توجه به ابعاد محصول بسیار مهم است، زیرا میز و صندلی چوبی باید با ابعاد منزل شما همخوانی داشته باشد. امروزه با انواع سایزها می توان اندازه مناسب را برای هر فضایی انتخاب کرد. برای فضاهای کوچک، میزهای غذاخوری دو یا سه نفره گزینه مناسبی هستند، در حالی که برای فضاهای بزرگتر، میزهای ناهارخوری شش یا هشت نفره گزینه بهتری هستند. همچنین برای راحتی بیشتر باید به اندازه و طراحی صندلی ها نیز توجه کرد.

علاوه بر ابعاد، جنس محصول نیز بسیار مهم است. بهترین میز و صندلی های چوبی از چوب های محکم و بادوام ساخته شده اند. گردو، افرا، ساج و بلوط از جمله مواد بادوامی هستند که می توانند عمر محصول را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

علاوه بر مصالح، کیفیت ساخت را نیز باید در نظر گرفت. محصولات باید عاری از هرگونه توده و رنگی یکنواخت و زیبا باشند. پارچه هایی که برای صندلی استفاده می شود باید با کیفیت، رنگ های زیبا و هماهنگ با سایر وسایل دکوری منزل باشد. به این ترتیب می توانید محصولی باکیفیت انتخاب کنید که ظاهری زیبا و هماهنگ با فضای شما داشته باشد.

در انتخاب میز و صندلی چوبی رنگ محصولات نیز اهمیت زیادی دارد. این محصولات در طیف وسیعی از رنگ ها از کرم تا قهوه ای موجود هستند. بنابراین می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود رنگی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. اگر خانه شما روشن و روشن است، می توانید به راحتی به میز و صندلی چوبی در رنگ های روشن و کرم تغییر دهید. اگر دکوراسیون منزل شما به سمت رنگ های تیره مانند مشکی گرایش دارد، رنگ قهوه ای میز و صندلی چوبی انتخاب خوبی خواهد بود. بسیاری از این محصولات حاوی رنگ طبیعی چوب نیز هستند که می توانند زیبایی و گرمای طبیعت را به اتاق شما بیافزایند. برخی از این محصولات دیگر نیز دارای راه راه های طبیعی و چند رنگ هستند که می توانند جذابیت و زیبایی بیشتری به دکوراسیون منزل شما ببخشند.

علاوه بر این، توجه به این موضوع در زمینه روش ساخت محصول نیز حائز اهمیت است. برخی از میز و صندلی های چوبی با طرح های سلطنتی و فلزی طراحی شده اند که زیبایی و شکوه بیشتری به فضای شما می بخشد. اما برخی از آنها طراحی مدرن و ساده ای دارند که زیبایی و سادگی را در عین حال به فضای شما می بخشد. در نهایت انتخاب بین این دو مدل به سلیقه شما بستگی دارد و می توانید میز و صندلی چوبی را متناسب با سلیقه و سبک زندگی خود انتخاب کنید.

صندلی چوبی کودک

میز و صندلی چوبی کودک باید به شکلی جذاب ساخته شود تا کودکان به راحتی جذب آن شوند. میز و صندلی چوبی کودکان فضایی شبیه به کتابخانه ایجاد می کند که می تواند آنها را به مطالعه و خواندن درس های خود روی میز و صندلی تشویق کند. علاوه بر ظاهر زیبا، لازم است این صندلی استانداردهای لازم را داشته باشد تا کودک هنگام نشستن روی آن احساس خستگی نکند. میز و صندلی چوبی کودک دارای استانداردهای لازم و بسیار محکم و بادوام می باشد.

در صندلی های چوبی باید استانداردها رعایت شود تا وقتی کودک روی صندلی می نشیند فشاری به ران، زانو و باسن او وارد نشود. صندلی چوبی کودک نیز باید محکم باشد تا به دلیل نوع استفاده کودکان و تحرک زیاد آنها به سرعت از اتصالات خود جدا نشود. برخی از سبک های مدرن نیز از چوب طبیعی ساخته شده اند، اما جزئیات طراحی آنها ظریف تر است. این میزهای غذاخوری برای آپارتمان های مدرن و فضاهای کوچک مناسب هستند. بنابراین، اگر شما هم آپارتمان کوچکی دارید یا فضای کمی برای میز ناهارخوری دارید، می توانید از این میزهای غذاخوری استفاده کنید.

چرا از تولید کننده خرید کنیم؟

خرید بدون واسطه کالاهایی مانند میز، صندلی و مبل همیشه چه از نظر قیمت و چه از نظر مواردی مانند گارانتی به نفع خریدار است. در زیر برخی از این مزایا را بررسی خواهیم کرد.

• قیمت بهتر: یکی از مزیت های مهم خرید میز و صندلی تمام چوبی از تولید کننده، مناسب ترین قیمت است، زیرا به این ترتیب دست واسطه ها در فروش محصول کوتاه شده و محصول به قیمت آن به خریدار فروخته می شود. . قیمت واقعی و نهایی، با سود کلان تمدید نشده است. البته در بسیاری از این موارد فروشنده مقصر نیست زیرا باید هزینه هایی مانند اجاره مغازه و دستمزد فروشندگان را بپردازد، اما می توانید با خرید مستقیم از تولید کننده، هزینه را کاهش دهید.

• انتخاب نوع متریال: انتخاب مواد اولیه، تم رنگ، ابعاد، سبک و بسیاری عوامل دیگر از جمله مواردی است که با خرید مستقیم میز و صندلی از شرکت سازنده، از صفر تا صد پیش روی شما خواهد بود.

• انتخاب دقیقتر ابعاد: انتخاب ابعاد میز و تعداد صندلی های انتخابی و همچنین سفارش انحصاری آنها از تولید کننده از دیگر مزایای خرید مستقیم از تولید کننده می باشد.

یک نکته مهم خدمات پس از فروش نام دارد

در نهایت موضوع گارانتی در هنگام خرید محصولی مانند میز و صندلی تمام چوبی بسیار مهم است. خرید میز و صندلی کاملا چوبی از شرکت سازنده این امتیاز را به شما می دهد که حتی پس از اتمام گارانتی و تا زمانی که کارخانه همچنان فعال است، مستقیماً با تولید کننده تماس گرفته و از خدمات آن گروه استفاده کنید.

گروه تولیدی عاج انواع میز و صندلی چوبی را در سایزها و طرح های دلخواه شما تولید می کند و تمامی محصولات این گروه دارای 18 ماه گارانتی می باشد. می توانید از فروشگاه اینترنتی ما دیدن کنید و طرح های مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

آدرس کارخانه: تهران – خیابان جگرود، شهرک صنعتی خرمشت، خیابان سیاه سینگ دانش، 4، پلاک 62، بعد از پلیس راه.

آدرس سایت: https://ajsandali.com

دفتر فروش: 02176217918

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/16/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D9%88-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%DA%86%D9%88%D8%A8-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا