اخبار فناوری

تصاویر وان پلاس Open جزئیات طراحی این دستگاه را در دو رنگ نشان می‌دهد

انتظار می‌رود که OnePlus Open، اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت، در ماه جاری میلادی معرفی شود. هنوز تاریخ دقیق رونمایی این دستگاه مشخص نیست. پیش از معرفی، اما جزئیات کلیدی این گوشی هوشمند فاش شده است. هم اکنون، تصاویر با کیفیت وان پلاس Open به بیرون درز کرده که دو رنگ این محصول را نشان می‌دهد.

وان پلاس Open با دو رنگ سبز و مشکی در راه است

وان پلاس اوپن در حقیقت همان Oppo Find N3 Fold است. این گوشی اوپو راهی بازار چین خواهد شد. هم اکنون، یک وب‌سایت آلمانی تصاویر وان پلاس Open را به اشتراک گذاشته است. تصاویر منتشر شده بار دیگر تأیید می‌کند که این دستگاه نسخه ای از گوشی تاشو آینده اوپو خواهد بود. OnePlus Open در رنگ های سبز و مشکی به نمایش گذاشته شده است. اما امروز صبح تصاویری از اوپو Find N3 Fold منتشر شد که این دستگاه را در رنگ «طلایی درخشان» نیز نشان می‌داد. ممکن است که رنگ طلایی گوشی وان پلاس را در مراسم رونمایی ببینیم.

رنگ سبز OnePlus Open

رنگ سبز وان پلاس Open

در تصاویر به اشتراک گذاشته شده OnePlus Open با ماژول دوربین دایره ای شکل خود دیده می‌شود. سه لنز به همراه لوگو Hasselblad در این ماژول قرار گرفته است. دکمه میوت نیز که امضای وان پلاس محسوب می‌شود، در این محصول تعبیه شده است. اگر افشای اطلاعاتی قبلی را باور داشته باشیم، OnePlus Open دارای یک صفحه نمایش OLED تاشو ۷.۸ اینچی خواهد بود. نمایشگر کاور این دستگاه نیز اندازه ۶.۳۱ اینچی دارد.

رنگ مشکی OnePlus Open

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره به می‌کند، احتمالا تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند تاشو را تأمین خواهد کرد. این دستگاه از ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X برخوردار خواهد بود. برای وان پلاس اوپن دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی +دوربین اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی + دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) رونمایی شود. امروز حتی یک ویدئو نیز از آن به بیرون درز کرد.

گوشی تاشو وان پلاس Open به شکلی هندی‌وار در دست بازیگر هندی لو رفت!

نظر شما درباره این گوشی هوشمند تاشو وان پلاس چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/11/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-open-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا