اخبار فناوری

سامسونگ اطلاعات بیشتری در مورد تراشه گلکسی اختصاصی خود در رویداد معرفی سری S23 اعلام خواهد کرد

شایعه شده است که بخش گوشی های هوشمند سامسونگ (گلکسی) در حال رشد است تراشه پرچمدار انحصاری همانی است که در آینده در سری گلکسی اس این شرکت استفاده خواهد شد. بنابراین انتظار می رود سامسونگ دیگر از تراشه های اگزینوس در گوشی های هوشمند رده بالای خود استفاده نکند. در همین حال، شایعه جدیدی ادعا می کند که به زودی می توانیم اطلاعات بیشتری در مورد پردازنده پیشرفته این شرکت پیدا کنیم.

تراشه انحصاری سامسونگ گلکسی

به گفته افشاگر معروف محصولات سامسونگ، جهان یخیسامسونگ MX (بخش موبایل این شرکت) جزئیات بیشتری را در مورد اولین چیپست موبایل داخلی خود در رویداد معرفی سری گلکسی S23 فاش خواهد کرد. مدیر عامل سامسونگ موبایل TM Roh را می توان در این مراسم دید Galaxy Unboxed 2023 در 1 فوریه 2023، او پیش نمایشی از این تراشه پیشرفته را به طرفداران ارائه می دهد. این چیپست برای سری گلکسی اس 25 که در اوایل سال 2025 معرفی خواهد شد، توسعه خواهد یافت.

اگرچه هیچ اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات اولین چیپست رده بالای این شرکت تاکنون به بیرون درز نکرده است، شایعه شده است که این پردازنده با استفاده از فرآیند تولید 3 نانومتری GAA نسل سوم سامسونگ ساخته خواهد شد. طبق گزارش ها، سامسونگ MX تیمی متشکل از هزاران مهندس، از جمله یک متخصص نیمه هادی کهنه کار از اپل را جمع آوری کرده است. اگر اولین تراشه این شرکت موفقیت آمیز باشد، می توانیم شاهد ناپدید شدن تراشه های اگزینوس برای همیشه از تلفن های هوشمند و تبلت های گلکسی باشیم.

تراشه انحصاری سامسونگ گلکسی

تراشه انحصاری سامسونگ گلکسی

بنابراین تیمی که چیپست‌های اگزینوس را برای گوشی‌های هوشمند توسعه می‌دهد، چه می‌شود؟ در حال حاضر، این تیم توسط بخش System LSI سامسونگ کار می‌کند و شایعات ادعا می‌کنند که ممکن است محدود به ساخت تراشه‌های نیمه‌رسانا برای خودروها و کمک به برندهای دیگر مانند گوگل در توسعه تراشه‌های موبایل باشد. با این حال، طی چند سال آینده، ممکن است همچنان شاهد تراشه‌های اگزینوس در گوشی‌های هوشمند میان‌رده گلکسی باشیم.

در مورد ارائه اطلاعات بیشتر در مورد تراشه گلکسی اختصاصی سامسونگ چطور؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا