اخبار فناوری

تصاویر زنده گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ بار دیگر فاش شد

می‌دانیم که گوشی های تاشو گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ به همراه چند محصول دیگر در رویداد Unpacked سامسونگ معرفی خواهند شد. این رویداد در کره جنوبی و در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد) برگزار خواهد شد. با نزدیک شدن به روز رونمایی، انتظار می‌رود که نشت های اطلاعاتی تشدید شوند. آخرین اطلاعات فاش شده، جزئیات جدیدی را در اختیار ما نمی‌گذارد. تصاویر زنده گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ بار دیگر فاش شده است.

تصاویر زنده گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ، جزئیات طراحی این گوشی را نشان می‌دهد

یک پست در Reddit توسط کاربری به نام ultima40 منتشر شده است. این پست، تصاویر زنده گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ را به ما نشان می‌دهد. همچنین عکسی از صفحه نمایش تاشو داخلی این گوشی در میان تصاویر فاش شده وجود دارد. بر روی دستگاهی که تصاویر آن منتشر شده، کد WEC0696M دیده می‌شود. این کد نشان می‌دهد که با یک تلفن هوشمند آزمایشی سر و کار داریم. بر روی گوشی مذکور برچسب هشدار دهنده ای وجود دارد که نشان می دهد نباید از آن عکس گرفته شود. بر این اساس، احتمالا عکس های مذکور توسط کاربر یا تستر این Galaxy Z Fold 5 به این کاربر Reddit فروخته شده است.

تصویر زنده Galaxy Z Fold 5

گوشی هوشمند موجود در تصاویر بسیار شبیه به رندرهای فاش شده و تصاویری است که قبلا از طریق توییتر به اشتراک گذاشته شده بودند. صفحه نمایش بیرونی Z Fold 5 نسبت به Galaxy Z Fold 4 تغییر زیادی نکرده است. نمایشگر بیرونی این تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ حاشیه های کمی (به جز در سمت پایینی قاب) دارد. سه لنز دوربین به همراه یک فلاش LED در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. فلاش LED این گوشی هوشمند، بیرون از ماژول دوربین قرار گرفته است.

تصویر زنده Galaxy Z Fold 5

همچنین تصویری از فریم بالایی Galaxy Z Fold 5 (در حالت تا شده) منتشر شده است. در این تصویر، سه میکروفون به همراه یک خروجی صدای اسپیکر دیده می شود. هنگامی که این گوشی تا شده است، تقریباً شکافی میان آن دیده نمی‌شود. این موضوع نسبت به نسل قبل، پیشرفت بزرگی محسوب می شود. تصاویری از صفحه نمایش داخلی این گوشی هوشمند نیز منتشر شده است. با وجود آنکه تشخیصش سخت به نظر می‌رسد، اما احتمالاً حاشیه های کمی خواهد داشت‌. انتظار می‌رود که گلکسی زد فولد ۵ با یک لولای بازطراحی شده عرضه شود. گفته می شود که این لولای جدید، چین و چروک صفحه نمایش گوشی های تاشو سامسونگ را کاهش خواهد داد.

تصویر زنده Galaxy Z Fold 5

مشخصات Galaxy Z Fold 5 

انتظار می‌رود که گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین کند. این دستگاه به صفحه نمایش داخلی ۷.۶ اینچی FullHD+ با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. احتمالا نمایشگر بیرونی این تلفن هوشمند تاشو اندازه ۶.۷ اینچی داشته باشد. همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، سه لنز دوربین در قاب پشتی Galaxy Z Fold 5 قرار دارد. دوربین اصلی این تلفن هوشمند وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین اولترا واید و تله فوتو آن دارای سنسور های ۱۲ مگاپیکسلی خواهند بود. این دستگاه به دو دوربین سلفی ۱۰ و ۴ مگاپیکسلی مجهز شده است. این گوشی هوشمند تاشو دارای استاندارد IPX8 بوده و در برابر نفوذ آب مقاوم است‌. گلکسی زد فولد ۵ با باتری ۴,۴۰۰ میلی آمپری خود، وزن ۲۵۳ گرمی خواهد داشت.

تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 در رویداد آنپکد 2023 سامسونگ مشخص شد: 4 مرداد 1402

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/11/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-%DB%B5-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا