اخبار فناوری

تصاویر رسمی iQOO 12 Pro برخی از جزئیات طراحی این گوشی را نشان می‌دهد

در اقدامی شگفت‌انگیز، مدیر محصول آیکو، Golan V، تصاویر رسمی iQOO 12 Pro را به اشتراک گذاشته است. تصویر های منتشر شده، طراحی چشمگیر و ویژگی‌ های پیشرفته این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد. آیکو با عرضه این گوشی وعده می‌دهد که ویژگی های زیبایی شناسی را با مشخصات سطح بالا ترکیب کند.

گوشی iQOO 12 Pro با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و تراشه پرچمدار اسنپدراگون در راه است

از تصاویر رسمی منتشر شده iQOO 12 Pro مشخص است که این تلفن هوشمند طراحی چشم نوازی خواهد داشت. در کنار فلاش مشخصات دوربین این گوشی «ULTRA SENSING – 1.68-2.57/15-70 ASPH» نوشته شده است. بدنه شیشه ای سفید این گوشی با لوگوی نمادین iQOO و خطوط آبی، مشکی و قرمز الهام گرفته از سری BMW M، مزین شده است‌. ماژول دوربین موجود در قاب پشتی طراحی مستطیلی منحنی داشته که چیزی بین دایره و مربع است. این طراحی بسیار متمایز به نظر می‌رسد. در اطراف ماژول دوربین، نواری فلزی دیده می‌شود که باعث ارتقاء زیبایی کلی دستگاه شده است. این گوشی هوشمند دارای یک دوربین تله فوتو پریسکوپی خواهد بود و قابلیت زوم ۱۰۰ برابری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

iQOO 12 Pro

آیکو ۱۲ پرو دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (برخوردار از سنسور OV50H) با دیافراگم f/1.68 است. دوربین اولترا واید این تلفن هوشمند از سنسور سامسونگ ISOCELL JN1 برخوردار بوده و دوربین تله فوتو پریسکوپی نیز به سنسور OV64B و گشودگی دیافراگم f/2.57 مجهز شده است. این ترکیب، توانایی زوم ۳ برابری اپتیکال و ۱۰۰ برابری دیجیتال را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. شایعات حاکی از آن است که iQOO 12 Pro دارای یک صفحه نمایش خمیده با وضوح 2K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. استفاده از این نمایشگر نویدبخش ارائه یک تجربه بصری فراگیر است. باتری این تلفن هوشمند آینده آیکو ظرفیت ۵,۱۰۰ میلی آمپری داشته و توسط آداپتور ۱۲۰ واتی شارژ می‌شود. این گوشی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تصویر رسمی آیکو ۱۲ پرو

مطابق با گزارش منبع، آیکو ۱۲ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار بوده که عملکرد سطح بالا این دستگاه را تضمین می‌کند. اما چیزی که این گوشی را متمایز می‌کند استفاده از تراشه بازی Q1 توسعه یافته توسط خود این شرکت است. این تراشه باعث افزایش نرخ فریم و کیفیت تصویر شده و مصرف انرژی را نیز بهبود می‌بخشد. گیمرها و علاقه مندان به فناوری می‌توانند انتظار تجربه بازی روانی را از این تلفن هوشمند داشته باشند. احتمالا iQOO 12 Pro در بازار گوشی های هوشمند، تغییر دهنده بازی باشد. ترکیبی از طراحی استثنایی، قابلیت های دوربین، کیفیت بالای نمایشگر و عملکرد قدرتمند، آن را به دستگاهی تبدیل کرده است که ارزش مورد توجه قرار گرفتن را دارد.

تصویر زنده iQOO 12 طراحی ماژول بزرگ دوربین آن را نشان می‌دهد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده آیکو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/29/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C-iqoo-12-pro-%D8%A8%D8%B1%D8%AE%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا