اخبار فناوری

تصاویر جدیدی از Nothing Phone (2a) فاش شد + یک ویدئو رسمی

زمان زیادی تا رونمایی Nothing Phone 2a نمانده است. این تلفن هوشمند، نسبت به Phone (1) یک «ارتقای واضح» خواهد بود. هم اکنون، یک افشاگر اطلاعات تصاویر رسمی Nothing Phone (2a) را به اشتراک گذاشته است. همچنین، خود کمپانی ناتینگ نیز با انتشار ویدئویی طراحی این گوشی هوشمند را به نمایش گذاشته است.

کمپانی Nothing با انتشار ویدئویی طراحی قاب پشتی و جعبه Phone (2a) را به اشتراک گذاشت

هفته گذشته بود که کمپانی Nothing تاکید کرد که Phone 2a به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ مجهز نخواهد بود. پس از آن، رسماً تأیید شد که این تلفن هوشمند، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو تأمین می‌کند. سپس، از طریق یک پست انجمن Nothing رندر های Phone 2a منتشر شد. هم اکنون تصاویر رسمی این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است.

تصویر منتشر شده توسط Roland Quandt

 

تصاویر منتشر شده توسط Roland Quandt

کمپانی Nothing با انتشار یک ویدئو کوتاه در شبکه های اجتماعی خود، طراحی Phone 2a را به اشتراک گذاشته است. این ویدئو نه تنها قاب پشتی، گوشی هوشمند مذکور را نشان می‌دهد، بلکه طراحی جعبه آن را نیز فاش می‌کند.

تصاویر جدید Nothing Phone (2a) که توسط Roland Quandt فاش شده است، جزئیات طراحی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد. متاسفانه تصاویر مذکور، تنها قاب پشتی این گوشی هوشمند را نشان داده، و اشاره‌ای به طراحی صفحه نمایش نمی‌کنند. البته که رندر های منتشر شده در چند روز گذشته، طراحی نمایشگر Nothing Phone 2a را نشان داد.

عکس های فاش شده و ویدئو رسمی منتشر شده از سوی ناتینگ، نشان می‌دهند که این شرکت باز هم توجه ویژه‌ای به رابط Glyph داشته است. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، Phone (2a) در تاریخ ۵ مارس (پانزدهم اسفند ماه) با قیمت اولیه ۳۴۹ یورو معرفی خواهد شد.

رندر های جدید Nothing Phone (2a) طراحی این گوشی را در رنگ های سفید و مشکی نشان می‌دهد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده ناتینگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/27/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-nothing-phone-2a-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%DB%8C%DA%A9-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D8%B1%D8%B3%D9%85/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا