اخبار فناوری

تردز نسخه وب رسما ارائه شد

شرکت متا امروز اعلام کرد بالاخره یک نسخه وب برای Threads آماده شده است. سخنگوی این شرکت می‌گوید، در تردز نسخه وب می‌توانید پست بگذارید، با پست‌های دیگر تعامل کنید و فید خود را مرور نمایید. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا می‌گوید که قرار است تردز وب طی چند روز آینده برای اکثر کاربران و بازارها عرضه شود.

تردز وب از حالا در دسترس است

تا پیش از این تجربه نسخه وب تردز اساساً یک روش برای مشاهده پروفایل افراد بود. شما حتی نمی‌توانستید یک پست را لایک کنید یا مجدداً به اشتراک بگذارید، حتی با وجود این‌که نسخه وب دارای دکمه‌هایی برای انجام این کار بود اما اگر روی آنها کلیک می‌کردید، Threads یک کد QR برای دانلود برنامه تلفن همراه به شما نشان می‌داد.

رابط وب دسکتاپ جدید بسیار شبیه به آنچه که در برنامه تلفن همراه است، به نظر می‌رسد، هرچند با تفاوت‌های کوچک. آیکون‌های بخش‌های مختلف در بالای صفحه قرار دارند و برای جابه‌جایی بین فیدهای For You و Following، روی دکمه‌ای در گوشه پایین سمت چپ کلیک می‌کنید.

در این اسکرین شات از تردز وب می‌توانید ظاهر آن را ببینید:

تردز وب

تردز وب

با این حال، نسخه وب تردز توانایی ارائه همه خدمات نرم‌افزاری موبایلی آن را ندارد. این بدان معناست که شما نمی توانید کارهایی مانند ویرایش پروفایل خود یا ارسال یک پست به دایرکت اینستاگرام را از طریق نسخه وب انجام دهید.

با این حال، خوب است که حداقل یک دسترسی وب وجود دارد. من شخصا و بنابر شغلم بیشتر ترجیح می‌دهم از شبکه‌های اجتماعی نسخه وب و روی رایانه خود استفاده کنم.

برای دسترسی به نسخه وب تردز باید از این آدرس استفاده کنید: threads.net

با این حال هنوز عرضه عمومی و گسترده نسخه جدید آن ارائه نشده و شاید با ورود به این آدرس هنوز همان صفحه قدیمی را ببینید که شما را به نصب اپلیکیشن دعوت می‌کند.

با وجود شروع طوفانی Threads اما افت شدید کاربران فعال برای آن گزارش می‌شود. هنوز مشخص نیست که واکنش کلی کاربران نسبت به آن چه باشد. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که آینده تردز روشن است؟ راستی تردز مایفون مگ را دنبال می‌کنید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/22/%D8%AA%D8%B1%D8%AF%D8%B2-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D9%88%D8%A8-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا