اخبار فناوری

تاریخ رویداد رونمایی نهایی خوردو برقی شیائومی SU7 مشخص شد

تاریخ رویداد رونمایی خودرو الکتریکی شیائومی SU7 مشخص شده است. انتظارات علاقه‌مندان به خودرو های برقی در حال افزایش است؛ زیرا این غول فناوری چینی، آماده می‌شود تا دفتر سفارش اولین خودرو برقی خود، یعنی Xiaomi SU7 را باز کند. این سدان با طراحی زیبایی که دارد، بازار پررونق خودروهای الکتریکی چین را تکان داده و خریداران را از رقبای معتبرتر به سوی خود جذب می‌کند.

تاریخ رویداد رونمایی Xiaomi SU7 نهم فروردین ماه خواهد بود

شیائومی که در سراسر جهان به خاطر گوشی های هوشمند و لوازم الکترونیکی متنوع خود شناخته شده، چندین سال است که روی پروژه خودروی الکتریکی کار می‌کند. این شرکت به طور رسمی ورود خود به صنعت خودرو را در مارس ۲۰۲۱ اعلام کرد و به دنبال آن سدان برقی این شرکت در دسامبر ۲۰۲۳، به نمایش گذاشته شد. هم اکنون تاریخ رویداد رونمایی شیائومی SU7 مشخص شده است. اعلام شده که این خودرو برقی در ۲۸ مارس (۹ فرودین) معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که تحویل این محصول بلافاصله پس از رونمایی آغاز شود، که نشان دهنده اعتماد شیائومی به آمادگی تولید انبوه آن است.

Xiaomi SU7

فروش خودرو شیائومی SU7

فضای داخلی Xiaomi SU7

ما اکنون زمان دقیق رویداد رونمایی خودرو برقی شیائومی SU7 را داریم. این رویداد در ساعت ۱۹ (به وقت پکن) برگزار می‌شود. هم اکنون، این خودرو در ۶۰ نمایشگاه در سراسر چین به نمایش گذاشته شده و به مصرف‌کنندگان این فرصت را می‌دهند تا SU7 را تجربه کنند. در حالی که قیمت نهایی هنوز تایید نشده، گزارش ها حاکی از آن است که شیائومی به دنبال قیمت گذاری تهاجمی برای توانایی رقابت با سایر تولیدکنندگان خودرو های برقی است.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، پس از رونمایی رسمی Xiaomi SU7، این شرکت برای افزایش سریع تولید آماده است. شیائومی سرمایه‌گذاری هنگفتی در یک مرکز جدید تولید خودرو های برقی کرده است. به نظر می‌رسد که این غول فناوری چینی می‌خواهد سروصدای زیادی در دنیای خودرو های الکتریکی ایجاد کند.

طراحی فضای کابین خودرو شیائومی SU7 رسما رونمایی شد

آیا با وجود رقبای قدرتمندی مانند تسلا، شیائومی می‌تواند در بازار خودرو های برقی چین (و حتی بازار جهانی) موفق ظاهر شود؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/25/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا