اخبار فناوری

بهترین راه جذب مشتری با هدایای تبلیغاتی ارزان

برای خرید مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای جذب مخاطب، اطلاعات دقیقی لازم است. برنامه ریزی صحیح، میزان بودجه و انتخاب درست هدایای تبلیغاتی، به شما کمک می‌کند تا تبلیغات هدف‌مندی در جذب مشتری داشته باشید.

اگر به دنبال تبلیغات در سطح وسیع هستید بهتر است از هدایای تبلیغاتی ارزان اما کاربردی استفاده کنید. برای سفارش هدیه تبلیغاتی منحصر به فرد باید به کاربردی بودن، بازار هدف، میزان بودجه، طراحی و قیمت توجه کرد. گفتنی است که تمام این عوامل بر روند تاثیرگذاری هدیه تبلیغاتی بر میزان فروش موثر خواهند بود. برای به حداکثر رساندن تبلیغات مفید و خرید هدایای تبلیغاتی ارزان بهتر است با کارشناسان و مشاورین صبح آگهی در ارتباط باشید. این مجموعه توانایی ارائه‌ی باکیفیت‌ترین و به صرفه‌ترین هدایای تبلیغاتی را دارد.

ست مدیریتی تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان، ست مدیریتی با اقلام کم است. وسایل موجود در این ست‌ها ثابت نیست و می‌تواند به راحتی با سلیقه و میزان بودجه‌ی هر برند تغییر کنند. این ست‌ها می‌توانند شامل خودکار تبلیغاتی، فلش مموری، جاکارتی، سررسید و… باشد. می‌توان این ست‌ها را به حالت دو یا سه تکه و یا حتی بیشتر در رنگ و جنس‌های متنوع تهیه کرد. یک ست هدیه مدیریتی کامل علاوه بر موارد ذکر شده می‌تواند شامل جاکلیدی، هدایای چرمی، هدایای الکترونیکی و… باشد. به علاوه چاپ برند روی آن‌ها سبب می‌شود تا منحصر به فرد و شکیل جلوه کنند. شما برای تهیه ست مدیریتی باید به خصوصیات فرد دریافت‌کننده توجه ویژه‌ای داشته باشید تا بتوانند از آن استفاده کنند.

ساعت تبلیغاتی ارزان

ساعت تبلیغاتی یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار در عین حال ارزان قیمت می‌باشد که در انواع مختلفی تهیه و تولید می‌شود. این هدیه تبلیغاتی علاوه بر انواع گوناگونی از جمله ساعت دیواری، رومیزی، مچی دارای قابلیت شخصی‌سازی برای هر برند است. یکی از موثرترین و ماندگارترین روش‌های تبلیغات و بازاریابی ارزان، چاپ ساعت دیواری تبلیغاتی است. ساعت دیواری تبلیغاتی در هر محلی که قرار بگیرد، نام برند شما را در هر ثانیه به مخاطب نشان داده و دز خاطر آن ثبت خواهد شد. این هدیه تبلیغاتی پرطرفدار تاثیر به سزایی در برندینگ دارد.

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی تا زمان اتمام جوهر، به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی کوچک در دست مخاطب عمل کرده و تبلیغات شما را انجام خواهند داد. چاپ خودکار تبلیغاتی ارزان یکی از روش‌های تبلیغاتی کاربردی و معروف به شمار می‌آید که بازدهی بالایی داشته و بازگشت سرمایه را به همراه دارد. این هدیه تبلیغاتی بسیار کاربردی بوده و افراد برای نوشتن در طول روز، مکرر از آن استفاده می‌کنند. چاپ روی خودکار تبلیغاتی اهمیت ویژه‌ای دارد. خودکار تبلیغاتی صبح آگهی با به کارگیری به روزترین متد چاپی و استفاده از بهترین متریال و با به صرفه‌ترین قیمت تولید می‌شود. شما می‌توانید از انواع خودکار تبلیغاتی پلاستیکی و خودکار تبلیغاتی فلزی برای تبلیغات ارزان خود استفاده کنید. اگر به دنبال هدیه‌ای لاکچری هستید می‌توانید خودکارهای نفیس را خریداری کنید.

لیوان و ماگ تبلیغاتی

لیوان و ماگ تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی ارزان و کاربردی محسوب می‌شود. همه‌ی افراد برای نوشیدن آب، چای و یا هر نوشیدنی دیگری از این هدیه تبلیغاتی استفاده می‌کنند. با انتخاب یک لیوان متناسب و چاپ لوگوی خود با رنگ سازمانی می‌توانید آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی برند خود استفاده کنید. این هدیه به دلیل کاربردی بودن می‌تواند به خوبی نام بند شما را در ذهن مخاطب ثبت کند. لیوان سرامیکی، لیوان شیشه‌ای، ماگ‌های حرارتی، ماگ فرنچ پرس، لیوان کاغذی تبلیغاتی و… می‌توانند با کیفیت بالای خود حس خوشایندی را در هنگام استفاده برای فرد دریافت‌کننده داشته باشند.

آفتابگیر تبلیغاتی

اگر به دنبال تبلیغاتی کم هزینه اما بازدهی بالا در فصل تابستان هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی است. آفتابگیر تبلیغاتی خودرو به عنوان یک بیلبورد شهری متحرک در ابعاد کوچک شناخته می‌شود. درواقع می‌توانید با کمترین سعی و تلاش، تبلیغ خود را در سطح شهر به نمایش بگذارید. آفتابگیر تبلیغاتی خودرو جزو تبلیغات محیطی و همه گیر محسوب می‌شود که در تمامی روزها مخصوصا روزهای تابستان مورد استفاده در سراسر ایران است. لازم به ذکر است قیمت آفتابگیر تبلیغاتی نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی مناسب می‌باشد. این محصول با توجه به فضای پارک ماشین در خیابان‌ها و پارکینگ‌ها و قیمت ارزان آن، یک هدیه تبلیغاتی مناسب در ایام تابستان می‌باشد.

سررسید تبلیغاتی

همانطور که می‌دانید سررسید ارزان قیمت تبلیغاتی برای یادداشت‌های روزانه و یا جزوه‌نویسی دانشجویان و دانش‌آموزان بسیار مناسب هستند. روی جلد و درون صفحات آن فضای مناسبی برای تبلیغات برندها وجود دارد. با توجه به تنوع سالنامه‌های تبلیغاتی در سایز و جنس، یکی از هدایای تبلیغاتی با قیمتی مقرون به صرفه محسوب می‌شوند. سررسیدها دارای برگه‌هایی هستند که تاریخ روزها در آن مشخص شده و افراد می‌توانند با یادداشت کردن موارد ضروری مثل تاریخ جلسات در روز مشخص برنامه ریزی کنند. سالنامه‌ها با چاپ لوگو، توضیحات مختصر و راه‌های ارتباطی می‌توانند به طور یکساله هر برندی را تبلیغ کنند. اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی ارزان اما کاربردی هستید خرید سررسید تبلیغاتی را فراموش نکنید.

ساک دستی تبلیغاتی

ساک‌دستی از هدایای پرکاربرد اما ارزان قیمت تبلیغاتی محسوب می‌شود که این هدیه درواقع یک بیلبورد متحرک در دست مخاطبان شماست که می‌تواند به راحتی نام برند و رنگ سازمانی شما را در دید تمام افراد قرار دهد. شما سایر هدایای تبلیغاتی برند خود را داخل ساک دستی گذاشته و به مخاطبان و مشتریان اهدا کنید. این کار کمک بزرگی به بازاریابی شما می‌کند چراکه افراد راحت‌تر وسایل خود را حمل می‌کنند و نام برند شما را به خاطر می‌سپارند. این کیسه‌های تبلیغاتی از سایز و جنس‌های متفاوتی تهیه و تولید می‌شوند که با توجه به نیاز و نوع کاربرد آن می‌توانید از بین انواع آن انتخاب کنید. صبح آگهی ارائه دهنده انواع چاپ ساک دستی تبلیغاتی می‌باشد.

مزایای هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت

استفاده از هدیه تبلیغاتی دارای مزایای بسیار زیادی برای برند شماست. اولین مزیت این است که به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی شما عمل می‌کند. این هدایا دارای قیمت مناسب و کیفیت بالایی بوده که برای مخاطب کاربردی هستند. یکی دیگر از مزیت‌های مهم این هدایا نشان دادن حس احترام شما به مشتری است. همچنین، ارائه‌ی هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت می‌تواند باعث ایجاد ارتباط با مشتریان بسیار زیادی شود که این امر باعث افزایش وفاداری و تعامل بیشتر با مشتریان و در نتیجه افزایش فروش می‌شود. این هدایا امکان بازگشت سرمایه را به مجموعه‌ی شما فراهم می‌کنند.

سفارش هدایای تبلیغاتی ارزان صبح آگهی

انتخاب این هدایای تبلیغاتی ارزان بسته به برند شما، بازار هدف شما، بودجه و حتی محیط کاری می‌تواند متغیر باشد. موارد ذکر شده از رایج ترین و محبوب ترین هدیه‌های تبلیغاتی با قیمت مناسب محسوب می‌شوند و ماندگاری و کاربرد آن‌ها در طول زمان شما را در ذهن مخاطب ثبت می‌کند. اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی ارزان هستید، می توانید برای سفارش خود با مشاورین و کارشناسان فروش در صبح آگهی در تماس باشید. شما می‌توانید تصاویر، شعار تبلیغاتی و لوگوی خود را بر روی این هدایا به صورت منحصر به فرد چاپ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه‌ی سفارش هدایای تبلیغاتی ارزان به سایت صبح آگهی مراجعه کرده و از انواع مدل‌های موجود دیدن کنید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/13/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا