اخبار فناوری

برند HMD گوشی ساده با طرح باربی و گوشی قابل شخصی‌سازی معرفی می‌کند

برند HMD اواخر سال گذشته میلادی اعلام کرد که دیگر گوشی هوشمندی تحت برند نوکیا عرضه نخواهد کرد و درعوض گوشی‌های برند خود را در سال 2024 ارائه می‌کند. اکنون، HMD درجریان نمایشگاه MWC 2024 از برنامه‌های خود برای آینده خبر می‌دهد؛ ازجمله معرفی یک گوشی ساده با طرح باربی و یک گوشی هوشمند با شخصی‌سازی فراوان.

گوشی باربی HMD

سازنده گوشی‌های هوشمند HMD برنامه‌های خود را برای عرضه یک گوشی تاشو با برند باربی در جولای 2024 تأیید کرده است. البته این دستگاه این یک گوشی هوشمند نخواهد بود و به‌جای آن تنها یک تلفن ساده است. HMD هنوز سیستم‌عامل این گوشی یا سایر مشخصات آن را اعلام نکرده است، اما این شرکت پیش از این از پلتفرم KaiOS برای چندین تلفن همراه خود استفاده کرده است.

این سازنده همچنین هنوز طراحی گوشی باربی خود را نیز فاش نکرده است. بااین‌حال، تصویری را منتشر کرده که طرح رنگ صورتی آن را به‌صورت غیرواضح نشان می‌دهد.

گوشی باربی HMD

گوشی باربی HMD

این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی خاطرنشان کرد: «این گوشی دارای سبک امیدوارکننده و نوستالژی و در تابستان امسال عرضه خواهد شد.»

HMD کمی دیر به جنون باربی رسیده است، زیرا این گوشی بیش از شش ماه پس از اولین اکران فیلم عرضه خواهد شد. باز هم، پیوند قبلی HMD با فیلم جیمز باند No Time To Die نیز با تأخیر ارائه شده بود.

این برند اروپایی موبایل همچنین چند اطلاعیه دیگر برای به اشتراک گذاشتن در بارسلونا دارد. برای شروع، این شرکت اعلام کرده که یک گوشی جدید با نام HMD Fusion که نوید سفارشی‌سازی سخت‌افزار را می‌دهد، عرضه خواهد کرد.

HMD Fusion قرار است در جولای 2024 عرضه شود و این شرکت می‌گوید که می‌توانید قاب پشتی آن را برای نیازهای مختلف تعویض کنید. تصاویر نشان‌داده‌شده توسط این شرکت، یک کاور پشتی استاندارد، یک کاور با شکاف‌هایی برای کارت‌های شما و یک کاور با چیزی که به‌نظر می‌رسد کنترل‌های دوربین است را نشان می‌دهند.

HMD همچنین امروز یک فایل ابزار برای این گوشی هوشمند منتشر می‌کند که حاوی فایل‌های طراحی و اطلاعات یکپارچه‌سازی نرم‌افزار است. به‌نظر می‌رسد فرآیند تعویض کاورهای این دستگاه کمی پیچیده‌تر از سیستم مغناطیسی است که در تلفن‌های Moto Z مشاهده می‌شود.

HMD همچنین تأیید کرده که در ماه جولای دستگاهی را عرضه می‌کند که تعمیرات نمایشگر آسان‌تری را ارائه می‌دهد. این شرکت به فرآیند تعمیر اشاره نکرده اما بیان کرده است که این فرآیند تعداد مراحل موردنیاز برای تعویض نمایشگر را به‌طور قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

هنوز گوشی‌هایی با برند نوکیا را می‌خواهید؟ خب، HMD اعلام کرده که به عرضه گوشی‌های نوکیا ادامه می‌دهد و در تابستان امسال یک «تلفن نمادین» را به بازار خواهد آورد.

نظر شما درباره معرفی یک گوشی با طرح باربی از سوی HMD چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/25/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-hmd-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D9%88-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا