اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 برای سری گلکسی اس 21 سامسونگ ارائه شد: One UI 5.0 رسید

حدود 2 هفته پس از انتشار آپدیت اندروید 13 سری گلکسی اس 22 حالا نوبت به نسل قبلی این خانواده رسیده است. آپدیت اندروید 13 برای سری گلکسی اس 21 سامسونگ امروز منتشر شد. این بدان معناست که آخرین رابط کاربری این شرکت که One UI 5.0 است به سری گلکسی S21 اضافه خواهد شد.

آپدیت اندروید 13 سری گلکسی اس 21

پس از چند نسخه بتا که به مشتریان اجازه داد بازخورد ارائه کنند تا شرکت بتواند هر گونه اشکال یا مشکلی را قبل از انتشار یک سیستم عامل پایدار برطرف کند، سامسونگ امروز به‌روزرسانی One UI 5.0 را برای این سری عرضه می‌کند. Galaxy S21.

به نظر می رسد فراهم می کند به روز رسانی پایدار اندروید 13 برای سری گلکسی اس 21 در اروپا شروع شد و در زمان نگارش این مقاله، چندین کشور منطقه این آپدیت را دریافت کردند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ چه زمانی این به‌روزرسانی را در مناطق بیشتری عرضه می‌کند، اگرچه با توجه به سرعت این شرکت روی One UI 5.0، باید به زودی در بازارهای دیگر نیز عرضه شود.

رابط کاربری 5.0

رابط کاربری 5.0

خانواده گلکسی اس 21 نیز دارای مدل FE هستند. آپدیت اندروید 13 برای سه مدل اصلی این خانواده یعنی گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا منتشر می شود. به‌روزرسانی مدل FE هنوز منتشر نشده است و احتمالاً در برنامه دیگری قرار خواهد گرفت.

برای بررسی اینکه آیا این به‌روزرسانی برای شما در دسترس است، برنامه تنظیمات گوشی را باز کنید، گزینه Software update را انتخاب کنید و روی Download and install ضربه بزنید. این به‌روزرسانی ممکن است در حال حاضر نمایش داده نشود و باید ظرف چند روز آینده دستگاه خود را بررسی کنید.

نطر شما چی هست؟ عملکرد آپدیت اندروید 13 سامسونگ را چگونه می بینید؟

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا با One UI 5.0 رسما منتشر شد و سرانجام

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا