اخبار فناوری

اگر می‌خواهید ۳ برابر بیشتر از قبل سود کنید، ‌با معامله تعهدی تبدیل آشنا شوید!

سه برابر سود بیشتر در معاملات بازار ارز دیجیتال به نظر ادعای بسیار بزرگی است که صرافی تبدیل آن را بیان می‌کند. به نظر شما رسیدن به ۳ برابر سود بیشتر در معاملات بازار ارز دیجیتال امکان‌پذیر است یا اینکه فقط با یک شعار در معاملات این بازار طرف هستیم؟ بازار ارز دیجیتال در حال حاضر به عنوان یک بازار با نوسان بسیار زیاد قیمت شناخته می‌شود و بیت کوین و آلتکوین‌ها در این بازار هر روز ممکن است با نوسانات شدیدی همراه باشند. با این حساب اگر یک معامله‌گر به روش‌های تحلیلی و معاملاتی مسلط باشد و بتواند شرایط خوبی را در معاملات این بازار ایجاد کند، امکان رسیدن به سودهای قابل توجه را خواهد داشت.

همین چندی پیش بود که ارز دیجیتالی به عنوان پپه در طول یک روز سود ۷۰ درصدی را برای سرمایه‌گذاران خود ایجاد کرد. اگر شما این توکن را برای معامله انتخاب می‌کردید، می‌توانستید به سود جذاب و شیرین ۷۰ درصدی آن هم در طول یک روز برسید. حالا فرض کنید که بخواهید سود حاصل از معاملات بازار ارز دیجیتال را تا ۳ برابر افزایش دهید؛ حتی شنیدن این خبر هم ما را بر آن می‌دارد که تا نیم‌نگاهی به پلتفرم صرافی تبدیل بیندازیم تا ببینیم اوضاع از چه قرار است و چگونه قرار است در پلتفرم این صرافی سود معاملات ما در بازار ارز دیجیتال تا ۳ برابر افزایش پیدا کند.

کلید حل این معما در یک روش معاملاتی به عنوان معاملات تعهدی یا مارجین است که در آن شما می‌توانید با اهرم تا ۳ برابر دارایی موجود خود، وارد معامله شده و از این طریق سود حاصل از فرایند خرید و فروش خود را نیز تا سه برابر افزایش دهید. خدمات انجام معاملات مارجین یا خرید و فروش تعهدی در گذشته در صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال در دسترس بوده و کاربران می‌توانستند از این خدمات استفاده نمایند. اما این روزها هر روز شاهد بسته شدن امکان استفاده از پلتفرم صرافی‌های خارجی برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم هستیم و از این رو وقتی شنیدیم که صرافی تبدیل چنین امکانی را برای کاربران خود فراهم کرده بسیار هیجان‌زده تصمیم گرفتیم تا به بررسی آن بپردازیم.

البته در چند هفته گذشته خبر امکان انجام فروش تعهدی در یک  صرافی ایرانی دیگر هم منتشر شده بود که البته این صرافی تنها امکان ثبت سفارش فروش (Short) را برای معامله‌گران فراهم کرده بود و هنوز خبری از اهرم معاملاتی یا سه برابر کردن سود حاصل از معاملات در آن وجود ندارد. با این حساب صرافی تبدیل را باید اولین صرافی ایرانی در نظر بگیریم که امکان خرید و فروش تعهدی را برای کاربران هم در دو جهت و هم با استفاده از اهرم معاملاتی فراهم کرده و اگر شما بتوانید از روش‌های تحلیلی درست برای خرید و فروش رمز ارزها در پلتفرم تبدیل استفاده کنید می‌توانید، تا ۳ برابر سود بیشتر به دست آورید.

با ورود به پلتفرم صرافی تبدیل و ‌بخش معاملات خرید و فروش تعهدی، اگر فکر می‌کنید که قیمت بیت کوین و یا سایر آلتکوین‌ها کاهشی است در جهت نزول وارد معامله شده و با استفاده از اهرم ۳ میزان سود حاصل از معاملات خود را چند برابر کنید. اگر هم فکر می‌کنید که قیمت‌ها در بازار روند افزایشی دارد، می‌توانید با ورود به معاملات خرید، سود ۳ برابری از معاملات خود ایجاد نمایید.

 

 

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/21/%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF-%DB%B3-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%82%D8%A8%D9%84-%D8%B3%D9%88%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا