اخبار فناوری

اپل وب سایت Apps by Apple را به‌منظور تبلیغ اپلیکیشن‌های خود راه‌اندازی کرد

اپل امروز و در سکوت خبری صفحه کاملاً جدید «Apps by Apple» را در وب سایت رسمی خود راه‌اندازی کرده است که به‌منظور تبلیغ اپلیکیشن‌های این شرکت برای iPhone ،iPad ،Apple Watch ،Mac و Apple TV طراحی شده است. اپل اپ‌های کلیدی مانند Messages ،Photos ،Reminders و موارد دیگر را درکنار تیزرهایی درباره ویژگی‌های جدید iOS 17 تبلیغ می‌کند.

وب سایت Apps by Apple اپل

صفحه جدید Apps by Apple که در روز شنبه به‌روزرسانی شد، توضیح می‌دهد که کاربران می‌توانند با برنامه‌های قدرتمند و بصری طراحی‌شده، کارهای خود را را انجام دهند.

وب سایت جدید apple.com/apps برنامه‌های مختلف اپل را بر اساس دسته‌بندی تقسیم می‌کند، ازجمله:

ارتباطات (Communication): «برنامه‌هایی که شما را در ارتباط نگه می‌دارند».

خلاقیت (Creativity): «ابزاری برای افراد حرفه‌ای و خلاق».

بهره‌وری (Productivity): «همه آنچه برای ساخت اثر هنری خود نیاز دارید».

کاوش (Exploration): «جهان را کشف کرده و به‌راحتی در آن حرکت کنید».

سرگرمی و خانه (Entertainment and Home): «روش‌های درخشان برای تماشا، خواندن، گوش دادن و کسب آرامش».

سلامت و تناسب‌اندام (Health and Fitness): «سلامتی برای ذهن و بدن شما».

وب سایت Apps by Apple اپل

وب سایت Apps by Apple اپل

همچنین بخش «Features» در این وب‌سایت وجود دارد که ویژگی‌های «داخلی، بی‌درنگ و استفاده آسان» اپ‌های اپل مانند Siri ،iCloud ،CarPlay و Continuity را برجسته می‌کند.

در پایین صفحه، اپل شبکه بزرگی از آیکون‌های اپ‌های غیرتعاملی دارد که همه برنامه‌های کوچک‌تر را نشان می‌دهد. در انتهای صفحه نیز، اپل تعهد خود را به حفظ حریم خصوصی و دسترسی و آخرین بخش که کاربران را به اپ استور می‌برد، تکرار می‌کند.

وب‌سایت جدید درحالی منتشر می‌شود که اپل ممکن است مجبور شود امکان دانلود از فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث و بارگذاری جانبی در اروپا را فراهم کند. این شرکت همچنین سال گذشته محبوبیت برنامه‌های شخص ثالث را نسبت‌به برنامه‌های خود فاش کرد و این وب‌سایت جدید می‌تواند راهی برای اپل به‌منظور بازاریابی آنچه خود ارائه می‌کند، باشد.

دیدگاه شما پیرامون وب‌سایت Apps by Apple اپل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/04/%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-apps-by-apple-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D9%85%D9%86%D8%B8%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا