اخبار فناوری

اولین نسخه بازی پرطرفدار Angry Birds از پلی استور حذف خواهد شد

بدون شک یکی از معروف ترین بازی های تمام دوران را می توان Angry Birds نامید. با معرفی تلفن های همراه با قابلیت لمسی، بازی های مختلفی بر اساس آن ساخته شده است. یکی از جالب ترین آنها توسط استودیو Rovio ساخته شده است که Angry Birds است. حال باید بدانید که نسخه اول بازی محبوب Angry Birds از پلی استور حذف خواهد شد.

حذف بازی محبوب Angry Birds از پلی استور

اولین نسخه Angry Birds که در سال 2009 منتشر شد، بعداً با نام Rovio Classics: Angry Birds منتشر شد. اگر همچنان صاحب این بازی هستید، بد نیست بدانید که این بازی از روز پنجشنبه 4 مارس 1402 از فروشگاه گوگل پلی حذف خواهد شد. این پایان دوران یکی از محبوب ترین بازی های ویدیویی در جهان است.

اطلاعیه رسمی از Rovio

اطلاعیه رسمی از Rovio

این اعلامیه به طور رسمی توسط سازنده بازی یعنی Rovio Entertainment منتشر شده است. آنها خبر حذف بازی از گوگل پلی استور اندروید را در توییتر به اشتراک گذاشتند.

این استودیو همچنین گفت که در حالی که این بازی در روز پنجشنبه از فروشگاه Play Android حذف خواهد شد، نام آن در فروشگاه App Apple به “Red’s First Flight” تغییر خواهد کرد تا در انتظار بررسی بیشتر باشد.

البته باید بدانید که حتی پس از حذف این بازی از پلی استور، بر روی دستگاه های از قبل دانلود شده قابل پخش خواهد بود. البته می توانید آن را از فروشگاه های نرم افزار دیگر دانلود کنید، اما در نسخه های غیر رسمی خطر مشکلات امنیتی وجود دارد.

اما چرا باید این بازی از فروشگاه های نرم افزار حذف شود؟

رویو گفت که این بازی به دلیل تأثیر آن بر مجموعه استودیو باید از لیست حذف شود. سایر بازی های پرندگان خشمگین عبارتند از:

  1. ۱- انگری بردز ۲
  2. 2- Angry Birds Dream Blast
  3. 3- دوستان پرنده خشمگین
  4. 4- سفر پرندگان خشمگین
  5. 5- Angry Birds دوباره بارگذاری شد
  6. 6- بازی Minecraft Angry Birds

خاطره ای با این بازی دارید؟ ایالات متحده را بنویسید

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا