اخبار فناوری

امکان استفاده از قاب تیتانیومی در آیفون 15 با شکل منحنی شبیه حرف J

اگرچه مدت کوتاهی است که سری آیفون 14 اپل معرفی و عرضه شده است، اما سیل شایعات درباره خانواده آیفون 15 از هم اکنون آغاز شده است. طبق آخرین گزارش ها، به نظر می رسد احتمال استفاده از قاب تیتانیومی در آیفون 15 با شکل منحنی شبیه حرف J بسیار زیاد است. در تداوم با مایفون مگ بیا

امکان استفاده از قاب تیتانیومی در آیفون 15 با شکل منحنی شبیه حرف J

اخیراً یک شایعه جدید بسیار بزرگ در توییتر منتشر شده است که فاش کننده ادعا می کند ممکن است اپل در حال بررسی یک تغییر جزئی اما مهم در طراحی سری آیفون 15 آینده خود باشد. نام کاربری @VNchocoTaco، می گوید که آیفون 15 احتمالاً از یک قاب منحنی و منحنی استفاده خواهد کرد. به جای یک قاب صاف مانند آیفون 12، آیفون 13 و آیفون 14 به سمت پشت دستگاه.

این می تواند سری آیفون 15 را با آخرین پیشرفت های طراحی اپل مطابقت دهد. جدیدترین مک بوک پروها از زبان طراحی تقریباً یکسانی استفاده می کنند. این زبان طراحی از یک قاب جانبی استفاده می کند که در یک طرف دارای زاویه قائم و در طرف دیگر دارای انحنای جزئی است، مشابه حرف J. جالب اینجاست که آیفون 5c که تقریباً ده سال از عمر آن می گذرد، طراحی مشابهی دارد. یک صفحه نمایش تخت و یک پشت خمیده.

امکان استفاده از قاب تیتانیومی در آیفون 15

اکنون سوال بزرگ این است که آیا می‌توانیم شاهد بازگشت اپل به این مدل طراحی بسیار بهتر و بهبودیافته باشیم؟ به عنوان یک طراحی مجدد، اپل با عقب نشینی از تصمیمات طراحی غریبه نیست، هر چند ممکن است استقبال شود. اگرچه به نظر می‌رسد جدیدترین طراحی آیفون با لبه‌های تیز محبوبیت جهانی داشته باشد، اما اپل سال‌ها پس از طراحی حاشیه‌های خمیده‌ای که با آیفون 6 شروع شد و با آیفون به اوج خود رسید، رویکرد جدیدی را برای طراحی لبه‌های آیفون 5 و آیفون 5s در پیش گرفته است. 11. در آخرین محصولات خود استفاده می کند.

چنین طراحی ترکیبی از بهترین مزیت های هر دو شکل است که عبارتند از ظاهر پیشرفته و فوق العاده و طراحی صاف فعلی با بهترین ارگونومی طراحی پشتی که کمی خمیده است و کف دست شما را فرو نمی کند. فاش کننده همچنین می گوید که اپل می تواند از تیتانیوم به جای فولاد ضد زنگ در آیفون 15 استفاده کند. به دلیل کاربرد شدید تیتانیوم، انتظار داریم که فقط آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 اولترا (به طور بالقوه) از قاب تیتانیومی بهره مند شوند.

امکان استفاده از قاب تیتانیومی در آیفون 15

در همین حال، آیفون 15 و آیفون 15 پلاس می توانند از فریم های فولادی ضد زنگ مشابه فریم های آلومینیومی آیفون 14 و آیفون 14 پلاس استفاده کنند. با توجه به سرمایه گذاری اپل در MagSafe، بعید است اپل از استفاده از پشت شیشه ای در پشت آیفون های آینده خود اجتناب کند و MagSafe با هیچ چیز دیگری غیر از شیشه به خوبی کار نمی کند. اخیراً تیتانیوم متالیک نقش مهمی در خانواده بزرگ محصولات اپل ایفا کرده است.

به عنوان مثال، اپل واچ اولترا تنها در مدل تیتانیومی موجود است و می‌تواند به‌طور بالقوه به عنوان یک آزمایش نسلی برای سنجش علاقه کاربر به مواد درجه یک و سپس استفاده از آن در خط تولید آیفون استفاده شود. با این حال، افشاگر گفت که اطلاعات وی غیرقابل اعتماد است و باید با شک و تردید برخورد کرد زیرا هنوز برای نتیجه‌گیری قطعی در مورد نسل بعدی آیفون 15 زود است. اگرچه اپل مطمئناً همه چیز را برای این پروژه در نظر گرفته است.

امکان استفاده از قاب تیتانیومی در آیفون 15

گزارش PhoneArenaدر حال حاضر، ما انتظار داریم چهار آیفون جدید در سپتامبر 2023 رونمایی شوند، یعنی آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 اولترا. انتظار می رود طراحی جذاب Dynamic Island در هر چهار مدل آینده و ویژگی نمایش ProMotion نیز در همه مدل ها موجود باشد. آیفون 15 اولترا و آیفون 15 پرو جذاب ترین دستگاه های جدیدی هستند که انتظار می رود معرفی شوند.

شایعات حاکی از آن است که هر دو دستگاه به احتمال زیاد دکمه‌های ولوم و پاور سخت‌افزار را کنار گذاشته و از مدل‌های خازنی استفاده می‌کنند، مشابه نحوه حذف دکمه هوم سخت‌افزاری در آیفون ۷ و جایگزینی آن با یک دکمه خازنی. البته همانطور که قبلا تایید شده بود، تمامی آیفون های آینده به جای پورت لایتنینگ از پورت USB Type-C استفاده خواهند کرد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا