اخبار فناوری

امکانات رفاهی هتل آراکتا قشم + آدرس و  قیمت رزرو

هتل آراکتا قشم یکی از هتل ‌های نوساز و لوکس در این جزیره است که در سال ۱۴۰۲ راه‌اندازی شده است. این هتل ۵ ستاره مکانی ایده‌ آل برای اقامت حین لذت بردن از سفری ایده‌آل است. هتل آراکتا قشم به مکان‌های دیدنی مانند قلعه پرتغالی‌ها و موزه ژئوپارک نزدیک است. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. رستوران‌های این هتل غذاهای خوش‌طعم سنتی و فرنگی را سرو می‌کنند و مسافران می‌توانند از خدمات روم سرویس نیز استفاده کنند. این هتل واقع در شهرک سام و زال قشم است.

معرفی هتل آراکتا قشم

درمورد هتل ‌های ۵ ستاره قشم باید گفت که هتل آراکتا قشم، در حال حاضر تنها هتل ۵ ستاره واقع در قشم است. از امکانات رفاهی آن می‌توان به اتاق چمدان، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، کتابخانه  نمازخانه و لاندری اشاره کرد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی قشم حدود ۱ ساعت بوده و خدمات شاتل فرودگاهی هم در هتل برای مهمانان ارائه می‌شود. پارکینگ روباز و سرپوشیده، غرفه صنایع دستی، چایخانه سنتی، سالن اجتماعات و کنفرانس، رستوران گیاهی، رستوران بین‌المللی، اجاره ماشین با راننده و اتاق ویژه معلولان از خدمات ویژه این هتل هستند.

هزینه رزرو یک اتاق برای یک شب در بهمن ماه ۱۴۰۲ در هتل آراکتا از 4.651.000 تومان شروع می‌شود. این هتل ۹۱ واحد اقامتی لوکس و مدرن دارد که از اتاق‌های دو تخته تویین سوییت رویال یک خوابه سه نفره، سوئیت یک خوابه دو نفره، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته دوبل با تراس، اتاق دو تخته دوبل کینگ با تراس و بدون تراس و اتاق سه تخته تریپل تشکیل شده است. در اتاق‌ها برای راحتی بیشتر مسافران مینی‌بار، یخچال و چای‌ساز وجود دارد. در هر اتاق مبلمان، میز تحریر، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانت و تلویزیون صفحه تخت قرار دارد.

همچنین در هر واحد حمامی خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان تعبیه شده است. همچنین مسافران می‌توانند از خدمات بازی‌های ویدیویی، صندلی ماساژ و جکوری هتل استفاده کنند. هتل آراکتا دارای رستورانی با ظرفیت ۱۸۰ نفر است. در منوی این رستوران انواع غذاهای سنتی  فرنگی، دریایی و فست‌فود گنجانده شده. در صورت تمایل می‌توانید از خدمات روم سرویس استفاده کرده و غذای خود را در اتاق میل کنید. همچنین می‌توانید در کافی‌شاپ هتل آراکتا هم دسر و نوشیدنی میل کنید. اگر به دنبال هتل در قشم هستید، هتل آراکتا گزینه‌ای مناسب است.

سوالات متداول

هتل آراکتا کجاست؟

هتل آراکتا در قشم، شهرک سام و زال واقع شده است.

هتل آراکتا چه امکانات رفاهی و تفریحی دارد؟

هتل آراکتا دارای پارکینگ روباز و سرپوشیده، رستوران‌ گیاهی و دریایی و بین‌المللی، سالن اجتماعات، کتابخانه، نمازخانه، تاکسی سرویس، غرفه صنایع دستی و لوازم بهداشتی رایگان است.

فاصله هتل آراکتا تا فرودگاه چقدر است؟

مسیر بین هتل آراکتا تا فرودگاه قشم در ۱۰ دقیقه طی می‌شود.

اتاق‌های هتل آراکتا با چه نوع تخت‌هایی است؟

هتل آراکتا دارای اتاق‌های دو تخته تویین سوییت رویال یک خوابه سه نفره، سوئیت یک خوابه دو نفره، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته دوبل با تراس، اتاق دو تخته دوبل کینگ با تراس و بدون تراس و اتاق سه تخته تریپل است.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/25/%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D9%81%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%AA%D8%A7-%D9%82%D8%B4%D9%85-%D8%A2%D8%AF%D8%B1%D8%B3-%D9%88-%D9%82/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا