اخبار فناوری

امتیاز بنچمارک AnTuTu وان پلاس ۱۲ فاش شد: بیشترین امتیاز ثبت شده تاکنون

کمپانی وان پلاس شروع به معرفی ویژگی های OnePlus 12 کرده است. مرتبا اطلاعاتی درباره این تلفن هوشمند منتشر می‌شود. در یک افشای اطلاعاتی جدید، Digital Chat Station، امتیاز بنچمارک AnTuTu وان پلاس ۱۲ را به اشتراک گذاشته است.

وان پلاس ۱۲ در بنچمارک AnTuTu امتیازی بیش از ۲.۳ میلیون را ثبت کرد 

وان پلاس ۱۲ پس از پشت سر گذاشتن تست های بنچمارک AnTuTu موفق به ثبت امتیاز ۲,۳۳۳,۰۳۳ شد. این به احتمال زیاد بالاترین امتیاز انتوتویی است که تا به امروز دیده ایم‌. این گوشی هوشمند در بخش CPU و GPU به ترتیب موفق به کسب امتیازات ۵۳۳,۵۶۶ و ۹۰۴,۹۶۱ شده است. این دستگاه در بخش مموری و تجربه کاربری نیز امتیازات ۵۳۸,۵۱۱ و ۳۵۵,۹۹۵ را کسب کرده است. Digital Chat Station اشاره می‌کند که OnePlus 12 برای رسیدن به چنین سطحی از عملکرد، از خنک کننده قدرتمندی استفاده می‌کند.

داده های بنچمارک AnTuTu

به گفته لی جی، ریاست کمپانی OnePlus چین، این شرکت با توسعه دهندگان بازی، و سازندگان تراشه برای بهینه سازی عملکرد گیمینگ در OnePlus 12 همکاری کرده است. این تلفن هوشمند توانایی اجرای بازی هایی مانند Genshin Impact و Honor of Kings را به مدت دو ساعت دارد. همچنین وان پلاس ۱۲ دارای صفحه نمایشی با حداکثر روشنایی ۴,۵۰۰ نیتی است. این روشنایی بالاترین میزان در بین گوشی‌های هوشمند تا به امروز است. این بدان معناست که صفحه نمایش وان پلاس ۱۲ حتی در زیر نور شدید خورشید نیز قابل مشاهده خواهد بود. Digital Chat Station فاش کرده است که این دستگاه دارای تراشه نمایشگر P1 اختصاصی و یک الگوریتم کالیبراسیون دقیق است که توسط اوپو برای افزایش کیفیت، روشنایی و کارایی صفحه نمایش توسعه یافته است.

وان پلاس می‌گوید که دوربین این گوشی هوشمند قدرتمندترین پرچمدار تصویربرداری در تاریخ این شرکت خواهد بود. سه لنز دوربین در قاب پشتی OnePlus 12 دیده می‌شود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از سنسور سونی LYT-808 برخوردار است. دوربین تله فوتو پریسکوپی این دستگاه از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی O64B آمنی‌ویژن بهره می‌برد. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، دوربین اولترا واید نیز به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX581 مجهز شده است.

مشخصات دوربین وان پلاس ۱۲ به اشتراک گذاشته شد

جزئیات بیشتر OnePlus 12 در رویداد معرفی آن در ۵ دسامبر (۱۴ آذر ماه) مشخص خواهد شد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۴ (۴ بهمن ماه) برای عرضه در بازار های جهانی رونمایی شود.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/30/%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%86%DA%86%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-antutu-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%DB%B1%DB%B2-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D8%A8%DB%8C%D8%B4-2/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا