اخبار فناوری

استفاده از اسنپدراگون 8 نسل 2 در نوتینگ فون 2 رسما تایید شد + عدم ورود به بازار گوشی های تاشو

یادداشت برداری او می داند چگونه فضا را برای عرضه محصولات جدیدش به خوبی آماده کند. در حالی که شاهد معرفی پرچمداران مختلف اندرویدی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 هستیم، این برند فعلا دست خالی در MWC 2023 برای ما تاییدیه دارد. استفاده از اسنپدراگون 8 نسل 2 در نوتینگ فون 2 به طور رسمی تایید شده و ورود این برند به بازار آمریکا با این دستگاه پرچمدار خواهد بود. علاوه بر این، Nutting تصمیم گرفته است که وارد بازار گوشی های تاشو نشود.

اسنپدراگون 8 نسل 2 در نوتینگ فون 2

نسل اول گوشی های برند Nothing یک گوشی میان رده با تراشه کوالکام سری 7 اسنپدراگون بود.

همانطور که می بینیم سیاست این برند ادامه و برندسازی برای ارائه محصولی شاخص برای بازار آمریکاست. کارل پی که قبلا تجربه موفقی در بازار آمریکا با برند OnePlus داشت، حالا می خواهد دوباره چنین کاری را انجام دهد.

در یک مصاحبه رسمی در کنگره جهانی موبایل 2023 در بارسلونا، او رسما این موضوع را تایید کرد گوشی هیچی 2 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 تهیه خواهد شد.

او قبلاً گفته بود که در ابتدا فقط 5 مهندس در تیم تلفن همراه بودند، بنابراین کار روی Nothing OS باید برون سپاری می شد. اما اکنون تیم رشد کرده است و 100 نفر روی نرم افزار کار می کنند. نسخه بتای اندروید 13 این برند به طور کامل توسط این تیم توسعه داده شده است.

این شرکت از زمان تأسیس خود در چند سال گذشته رشد کرده است. در سال 2021 حدود 200 کارمند داشت و امروز این تعداد به 400 نفر رسیده است. درآمدهای آن نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و از 24 میلیون دلار در سال اول به 200 میلیون دلار در سال 2022 رسیده است. امروزه این شرکت منابع لازم برای ورود به بازار جدیدی را دارد.

او فرصتی را می بیند و به تحقیقاتی اشاره می کند که نشان می دهد مصرف کنندگان آمریکایی شروع به خسته شدن از دوگانگی اپل/سامسونگ کرده اند. آنها عمدتا موتورولا و وان پلاس را به عنوان جایگزین دارند، به زودی چیزی به بازار نخواهد پیوست.

Nutting گوشی های تاشو نمی سازد؟

تاکنون گفته شده که تصمیمی برای ورود به بازار گوشی های تاشو وجود ندارد. از کارل پی پرسیده شد که نظر او در مورد گوشی های تاشو چیست؟ او می گوید:

شخصاً، من فکر می‌کنم محصولات تاشو یک نوآوری است که بر زنجیره تأمین متمرکز است تا بینش مصرف‌کننده.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا باید از Nutting انتظار گوشی تاشو داشته باشیم، قاطعانه می گوید: خیر

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر گوشی پرچمدار Notting هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا