اخبار فناوری

احتمالا آیفون SE 4 با نمایشگر OLED در سال ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد

گفته می‌شود که اپل احتمالا در سال ۲۰۲۵ آیفون SE 4 را با نمایشگر OLED معرفی خواهد کرد. آخرین نسل iPhone SE، از صفحه نمایش LCD برخوردار است. به نظر می‌رسد که آیفون اس ای جدید، محصولی پرمیوم‌تر خواهد بود.

اپل به دنبال استفاده از یک نمایشگر OLED ارزان‌قیمت برای آیفون SE 4 است

نمایشگر های OLED رنگ های روشن‌تر، مشکی عمیق‌تر و کیفیت کلی تصویر بهتری در مقایسه با پنل های LCD دارند. با این وجود، اما به نظر می‌رسد تمرکز اصلی اپل روی کاهش هزینه های تولید iPhone SE 4 است. طبق گزارش ها، دو سازنده بزرگ نمایشگر، یعنی سامسونگ و BOE، برای تامین صفحه نمایش های جدید اپل با هم رقابت می‌کنند.

با وجود هزینه های بالاتر به‌کارگیری نمایشگر های OLED، اما احتمالاً اپل به لطف رقابت شدید بین تأمین‌کنندگان، می‌تواند مقرون‌به‌صرفه بودن آیفون SE 4 را حفظ کند. شایعه شده که سامسونگ کمترین قیمت را به اپل پیشنهاد کرده و احتمالا تأمین اکثر سفارشات نیز بر عهده همین غول فناوری کره‌ای خواهد بود.

iPhone SE 3 (2022)

طبق گزارش ها، سامسونگ و BOE قیمت هایی از ۳۰ تا ۴۰ دلار را ارائه کرده اند. ظاهراً سامسونگ توانسته مقرون به‌صرفه‌ترین قیمت (۳۰ دلار) برای هر دستگاه را ارائه کند. کمترین قیمت اعلام شده از سوی کمپانی BOE برای هر گوشی، ۳۵ دلار است. قیمت های اعلام شده توسط هر شرکت برای پنل های OLED تا یک سوم کمتر از پنل استفاده شده در آیفون ۱۵ است. همین موضوع باعث می‌شود تا اپل بتواند علیرغم به‌کارگیری صفحه نمایش OLED، قیمت مناسبی را نیز برای iPhone SE 4 در نظر بگیرد.

البته لازم به ذکر است که اپل هنوز تصمیم نگرفته که از چه شرکتی پنل های OLED آیفون SE 4 را تأمین کند. به نظر می‌رسد که این شرکت به دنبال قیمت های ارزان‌تر است. مطابق با گزارش منبع، هنوز تاریخ دقیق رونمایی این تلفن هوشمند اقتصادی مشخص نیست؛ اما شایعات حاکی از احتمال رونمایی iPhone SE 4 در سال آینده میلادی است.

آیفون SE 4 ممکن است با داینامیک آیلند به‌جای ناچ نمایشگر معرفی شود

نظر شما چیست؟ آیا آیفون اس ای ۴ می‌تواند نظر کاربران گوشی های میان رده اندرویدی را به خود جلب کند؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/17/%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-se-4-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-oled-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B5/

Updated: 2024-02-17 09:18:19

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا