اخبار فناوری

نتایج Poco X5 5G Geekbench منتشر شد: اسنپدراگون 695

تاکنون شایعات زیادی در مورد شیائومی پوکو X5 منتشر شده است. انتظار داشتیم که این گوشی هوشمند یک نسخه تغییر نام یافته باشد Redmi Note 12 5G اما به نظر می رسد شیائومی روی محصول متفاوتی کار می کند! تیم پوکو هند جلسه ای برگزار کرد. در نتیجه انتظار می رود محصول جدید این شرکت به زودی رونمایی شود. نتایج بنچمارک Geekbench Poco X5 5G اکنون منتشر شده است. این نتایج اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار می دهد.

Poco X5 5G احتمالاً همان Redmi Note 12 با یک تراشه متفاوت است!

نتایج بنچمارک Geekbench Poco X5 5G منتشر شد. این گوشی هوشمند با شماره مدل 22111317PG در بنچمارک مذکور رعایت شد. شایعات قبلی ادعا می کردند که POCO X5 5G همان تراشه Redmi Note 12 را خواهد داشت. اسنپدراگون 4 نسل 1 با این حال، نتایج Geekbench نشان می دهد که این گوشی هوشمند به لطف تراشه، قدرت پردازشی مورد نیاز خود را دریافت می کند اسنپدراگون 695 مشخص نیست که آیا شیائومی تغییرات بیشتری (در مقایسه با Redmi Note 12) ایجاد کرده است یا خیر. اما به نظر می رسد تنها تراشه استفاده شده در پوکو ایکس 5 با ردمی نوت 12 متفاوت است.

نتایج Poco X5 5G Geekbench

Poco X 5G با اسم رمز “moonstone” در دست توسعه است. بنچمارک Geekbench نشان می دهد که دستگاه به طور پیش فرض اندروید 12 را اجرا خواهد کرد. این برای کاربرانی که منتظر اندروید 13 بودند ناامید کننده خواهد بود. درست مانند وب سایت شیائومی در آخرین گزارش خود اشاره کرده است که POCO X5 5G به ۸ گیگابایت رم مجهز شده است. میزان رم و حافظه ذخیره سازی همراه با این دستگاه مشخص نیست. اما انتظار داریم به جز نسخه 8 گیگابایتی، نسخه های دیگری نیز عرضه شوند.

رونمایی از شیائومی ردمی نوت 12: تراشه نسل اول اسنپدراگون 4 و صفحه نمایش 120 هرتز

همچنین توجه داشته باشید که Snapdragon 695 یک چیپست بسیار نزدیک به Snapdragon 4 Gen 1 است. ما انتظار داریم دو گوشی هوشمند POCO X5 5G و POCO X5 Pro در سال جاری معرفی شوند. گفته می شود نسخه پرو گوشی های جدید پوکو دارای تراشه قدرتمندی است اسنپدراگون 778G مجهز است

نظر شما در مورد این گوشی های هوشمند آینده پوکو چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا