اخبار فناوری

آیفون ۱۷ اولترا یک جهش رو به جلو خواهد بود

با معرفی آیفون صفحه نمایش OLED، فناوری Face ID، طراحی تمام صفحه و تجربه کاربری جدید. پس از چندین عرضه آیفون، آیفون X یک جهش به جلو بود. انتظار می رود شاهد جهش دیگری از سوی اپل باشیم. آیفون 17 اولترا با ویژگی های جذاب و جدید عرضه می شود.

آیفون 17 اولترا بسیار نازک خواهد بود

طبق گزارش های منتشر شده، آیفون 17 اولترا که سال آینده عرضه می شود، مشخصات و ویژگی های جذابی دارد. مدل جدیدی به سری آیفون 17 اضافه خواهد شد که احتمالاً پسوند Ultra را به همراه خواهد داشت. iPad Pro M4 اخیراً عنوان باریک ترین دستگاه اپل را از آن خود کرده است. اگر این آی پد را در دستان خود بگیرید، احساس می کنید که از آینده آمده است. البته، کاملاً شبیه فیلم های علمی تخیلی نیست که شخصیت ها صفحات نازک کاغذی را در دست دارند، اما ما داریم به این رویا نزدیک می شویم! آیفون 17 اولترا با ضخامت بسیار نازک خود می تواند مانند دستگاهی از آینده به نظر برسد.

مانند آیپد پرو جدید، آیفون 17 اولترا نیز احتمالاً بیش از حد نازک است

اما ممکن است این سوال پیش بیاید که اصلا چرا به یک آیفون باریک نیاز داریم؟ مدل فعلی کاملاً خوب است و احتمالاً هیچ کس به یک آیفون نازک نیاز ندارد. اما آیفون 17 اولترا می تواند نوید دهنده عصر جدیدی از طراحی گوشی های هوشمند اپل باشد. البته لاغرتر و سبک تر بودن همیشه به معنای بهتر بودن نیست. اما بیشتر اوقات اینگونه خواهد بود. آیپد پرو جدید نیز کاربران را تحت تاثیر قرار داد.

سری آیفون 17 دارای دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی است

انتظار می رود تمامی اعضای سری آیفون 17 به دوربین سلفی ارتقا یافته مجهز شوند. در حال حاضر آیفون ها دارای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی هستند و احتمالا در سری آیفون 17 شاهد گوشی های اپل با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی خواهیم بود. طبیعتاً وب سایت The Information اطلاعاتی در مورد طراحی دوربین های پشتی سری آیفون 17 به اشتراک گذاشته است. .

آیفون 15 پرو مکس

مدت هاست که شاهد عرضه گوشی های اندرویدی با جزیره دوربین در وسط قاب پشتی هستیم. بنابراین سری آیفون 17 با این تغییر روانه بازار خواهد شد. آیفون 17 اولترا احتمالا تنها مدلی خواهد بود که این تغییر طراحی را خواهد داشت. اگر این تغییر دوربین درست باشد، می‌توان انتظار داشت که دلیلی برای آن وجود داشته باشد. این مدل احتمالاً دارای فناوری دوربین سطح بعدی است که در سایر اعضای سری آیفون 17 شاهد آن نخواهیم بود مشتریان

Apple iPhone 17 Ultra دارای ویژگی های نرم افزاری منحصر به فردی خواهد بود

زمانی که اپل آیفون را معرفی کرد با رونمایی از اپل واچ اولترا، شاهد تغییرات نرم افزاری بودیم. کاربران این ساعت هوشمند می توانند صفحه ساعت را شخصی سازی کنند، امکانی که قبلا وجود نداشت. حالت شب نیز تجربه جدیدی را در اختیار کاربران این ساعت هوشمند قرار می دهد. حذف دکمه هوم در آیفون اما با تغییرات عمده ای در تجربه کاربری همراه شد.

کپی از سری آیفون 16

منبع این گزارش معتقد است که با آیفون 17 اولترا شاهد تغییرات نرم افزاری خواهیم بود. به احتمال زیاد ویژگی هایی در iOS وجود دارد که منحصر به این مدل هستند. شاید این ویژگی ها مربوط به اندازه صفحه نمایش منحصر به فرد آیفون 17 اولترا نسبت به دیگر اعضای این سری باشد. انتظار می رود این دستگاه نمایشگر کوچک تری داشته باشد. در هر صورت، ویژگی های نرم افزار یکی از راه هایی است که اپل می تواند آیفون 17 اولترا را از برادرانش متمایز کند.

به عنوان مصرف کننده، ما عادت کرده ایم که مدل های پرو بهترین آیفون ها باشند. اما اپل با محصولات دیگر خود نشان داده است که جای نسخه اولترا نیز وجود دارد. هفت سال از عرضه آیفون می گذرد انتظار می رود آیفون جدید پریمیوم مشتریان را به خود جذب کند.

آیفون 17 پرو اولین محصول با تراشه 2 نانومتری ساخته شده توسط TSMC خواهد بود

نظر شما در مورد آیفون 17 اولترا چیست؟ آیا این گوشی هوشمند گران قیمت می تواند توجه کاربران را به خود جلب کند؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/22/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%DB%B1%DB%B7-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%DB%8C%DA%A9-%D8%AC%D9%87%D8%B4-%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D9%84%D9%88-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%A8/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا