اخبار فناوری

آپدیت گلوبال HyperOS شیائومی تا زمستان ۱۴۰۲ برای این گوشی‌ها عرضه می‌شود

آنطور که پیداست کم کم آپدیت هایپراواس شیائومی برای مدل‌های واجد شرایط به صورت جهانی منتشر خواهد شد. به صورت رسمی و در حساب کاربری X (توییتر سابق) هایپراواس شیائومی و پوکو اعلام شده که چه دستگاه‌هایی به زودی این آپدیت را دریافت می‌کنند. به صورت حدودی باید گفت که تا زمستان ۱۴۰۲ تعداد معدودی از محصولات پرتعداد این برند در بازار جهانی باید به هایپراواس آپدیت شوند.

آپدیت گلوبال HyperOS شیائومی

شیائومی رابط کاربری جدید خود را با نام HyperOS و در جریان رویداد معرفی سری شیائومی ۱۴ در اواخر اکتبر معرفی کرد. پس از رونمایی، این شرکت شروع به عرضه جدیدترین به‌روزرسانی خود برای گوشی‌های هوشمند واجد شرایط در چین کرد. با این حال خبری از عرضه جهانی نبود.

به تازگی این شرکت برنامه اولیه عرضه آپدیت HyperOS را برای بازار جهانی اعلام کرده است. باید گفت که نزدیک به دو ماه طول کشید تا شیائومی جزئیات عرضه جهانی را اعلام کند که البته آن هم کامل نیست.

آپدیت اندروید ۱۴ شیائومی

آپدیت هایپراوس شیائومی

شیائومی به صورت رسمی و طریق حساب توییتری MIUI خود که اکنون به Xiaomi HyperOS تغییر نام داده، این اطلاعات را منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است که HyperOS در سه ماهه اول سال 2024 (تقریبا معادل زمستان ۱۴۰۲) برای دستگاه های منتخب شیائومی و ردمی عرضه می شود. دستگاه های موجود در برنامه عرضه به شرح زیر است:

  1. ۱- شیائومی 13
  2. ۲- شیائومی 13 پرو
  3. ۳- شیائومی 13 اولترا
  4. ۴- شیائومی 13 تی
  5. ۵- شیائومی 13 تی پرو
  6. ۶- ردمی نوت 12
  7. ۷- ردمی نوت 12 اس
  8. ۸- تبلت شیائومی پد 6

بیشتر بخوانید: ویدئو نحوه تست پایداری آپدیت HyperOS شیائومی

همچنین حساب توییتری POCO Global به کاربران این برند اطمینان داد که Poco F5 اولین دستگاه این برند است که آپدیت HyperOS را دریافت می‌کند. انتشار این آپدیت قریب الوقوع به نظر می رسد. اگرچه تاریخ دقیق عرضه هنوز مشخص نیست، پوکو قول داده که بعدا اطلاعات کامل‌تر را برای سایر دستگاه ها به اشتراک بگذارد.

متاسفانه عرضه جهانی HyperOS شیائومی تنها تعداد انگشت شماری از گوشی‌های هوشمند نسبتا جدید را شامل می شود. بنابراین، دارندگان گوشی های قدیمی شیائومی، ردمی و پوکو باید منتظر دریافت آپدیت HyperOS بمانند.

پیش‌تر لیست احتمالی عرضه آپدیت هایپراوس شیائومی برای ۱۱۷ مدل گوشی ردمی، پوکو و شیائومی منتشر شده بود. می‌توانید این لیست را از اینجا ببینید:

آپدیت HyperOS شاید برای این ۱۱۷ گوشی شیائومی، پوکو و ردمی عرضه شود

⚠️ لطفا برای تماشا ویدئو ابتدا فیلترشکن خود را روشن کرده و سپس این صفحه را رفرش کنید تا در کادر پایین ویدئو نمایش داده شود:



 



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/18/%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%DA%AF%D9%84%D9%88%D8%A8%D8%A7%D9%84-hyperos-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D8%A7-%D8%B2%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B2-%D8%A8/

Updated: 2024-02-17 09:53:52

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا