اخبار فناوری

آشنایی با شبیه ساز آزمون دولینگو

آزمون Duolingo آزمونی برای بررسی سطح زبان انگلیسی دانش آموزان است که در دوران کرونا رشد قابل توجهی داشته است. از آنجایی که آزمون های زبان را می توان به صورت آنلاین انجام داد و آزمون های آن توسط دانشگاه ها و مراکز آموزشی پذیرفته می شود، Duolingo به سرعت به رقیبی جدی برای سایر آزمون ها مانند تافل و آیلتس تبدیل شد. Duolingo در حال حاضر توسط بیش از 5000 دانشگاه و موسسه پذیرفته شده است. اگرچه آزمون Duolingo دارای سؤالات و انواع سؤالات خاص مانند آیلتس و تافل است، اما سؤالات آن را نمی توان چارچوبی در نظر گرفت.

شبیه ساز تست چیست؟

به طور کلی، شبیه ساز آزمون یا آزمون آزمایشی سعی می کند شرایطی مشابه با محیط اصلی آزمون را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهد تا بتوانند در محیطی مشابه با سؤالات مختلف آزمون آشنا شوند و با شناسایی نقاط ضعف خود و تقویت آن ها در آزمون، عملکرد بهتری داشته باشند. آزمون های آزمایشی به شما کمک می کند تا در مورد انواع سؤالات، پاسخ های مدل هر سؤال را مشاهده کنید و در نهایت با تمرین یک نوع سؤال، می توانید به سطح آمادگی لازم برای شرکت در آن برسید. در امتحان اصلی

آزمون زبان Duolingo چیست؟

Duolingo یک آزمون آنلاین برای ارزیابی سطح مهارت انگلیسی شما است که توسط پلت فرم یادگیری زبان Duolingo ارائه شده است. آزمون انگلیسی Duolingo مانند تافل، آیلتس و سایر آزمون‌های استاندارد زبان، مهارت‌های انگلیسی افراد را در چهار حوزه اصلی ارزیابی می‌کند:

  • گوش بده
  • خواندن
  • نوشتن
  • صحبت کردن

این آزمون به صورت آنلاین برگزار می شود و به داوطلبان این امکان را می دهد که در صورت تمایل به اینترنت در آزمون شرکت کنند.

کارنامه آزمون انگلیسی Duolingo به سرعت آماده می شود و معمولاً ظرف چند روز در هیئت مدیره شما قابل مشاهده است. این آزمون برای پذیرش در دوره های آموزشی و یا استخدام در دانشگاه ها و سازمان های مختلف پذیرفته شده است. در حال حاضر این آزمون توسط بیش از 5000 دانشگاه و موسسه پذیرفته شده است. از جمله دانشگاه های کشورهای معروفی مانند آمریکا، استرالیا، نیوزلند، آلمان و کانادا هستند.

doolinggood چیست؟

Duolingoed یک شبیه ساز آزمون زبان Duolingo است که به شما کمک می کند تا با انواع سوالات در آزمون اصلی آشنا شوید و در نهایت بتوانید با آمادگی لازم در آزمون شرکت کنید. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، Duolingo به شما کمک می کند تا دانشگاه هایی را پیدا کنید که مدرک زبان انگلیسی Duolingo را می پذیرند. همچنین در Dollinggood می توانید با کمک ما از دانشگاه های مربوطه پذیرش بگیرید.

Duolingo چگونه به شما کمک می کند؟

Duolingoed یک سرویس ایرانی است که با ارائه نمونه سوالات مختلف Duolingo و همچنین با ارائه خدمات بررسی رزومه و معرفی شما به دانشگاه های پذیرنده این مدرک زبان به شما کمک می کند تا برای آزمون مربوطه آماده شوید و مسیر ادامه تحصیل شما خواهد بود. صاف تر باشد

سالار ربیعی، موسس Dollinggood معتقد است که سرویس ایرانی Dollinggood به کاربران کمک می کند تا با هزینه کمتری به سطح مورد نیاز آموزش زبان انگلیسی برسند و همان مراحل پذیرش تحصیلی خود را طی کنند. در سایت Dolingwood با دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه های آلمان و شرایط و شهریه هر یک از آنها آشنا می شوید و در نهایت با نمایش لیست بزرگی از دانشگاه ها می توانید رشته و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

محیط شبیه‌سازی تست Duolingo شبیه به تست اصلی است و نزدیک‌ترین همسویی را با تست اصلی دارد. این آزمون دارای 11 نوع سوال می باشد و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید تنها بر اساس نقاط ضعف خود می توانید سوالات مربوط به آن قسمت از آزمون را مشاهده نمایید. شما همچنین می توانید هر نوع سوال را بر اساس سطح دشواری طبقه بندی کنید.

استفاده از این قسمت رایگان است و می توانید فایل نمونه سوال را دانلود کنید، البته در شبیه ساز آزمون Duolingo می توانید تعداد محدودی سوال را به صورت رایگان مشاهده کنید تا با سیستم آشنا شوید و در صورت رضایت از کیفیت آزمون Duolingo سوالات شبیه ساز ادامه پرداخت هزینه اشتراک.

هزینه استفاده از خدمات Dollinggood برای شرکت در شبیه سازی آزمون زبان برای یک ماه 399 هزار تومان و برای سه ماه 699 هزار تومان می باشد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/14/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%D8%A8%DB%8C%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%AF%D9%88/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا