اخبار فناوری

کوالکام اسنپدراگون X35 به عنوان اولین مودم 5G NR-Light معرفی شد

مودم های NR-Light نوع جدیدی از ارتباطات 5G هستند که در مناطقی که به پهنای باند متوسط ​​نیاز دارند استفاده می شود. برنامه‌هایی که بین توان قابل ارائه توسط زیرساخت پهنای باند فعال سیم‌کارت و، به‌عنوان مثال، محصولات اینترنت اشیا (IoT) قرار می‌گیرند. امروز Qualcomm Snapdragon X35 به عنوان اولین مودم NR-Light 5G معرفی شد.

کوالکام اسنپدراگون X35

کوالکام اخیرا اولین مودم و سیستم RF اختصاصی را معرفی کرده است. بنابراین اسنپدراگون X35 را می‌توان در نسل بعدی ساعت‌های هوشمند 4G/LTE، عینک‌های واقعیت افزوده و احتمالاً حتی لپ‌تاپ‌ها یافت.

مودم‌های NR-Light 5G یک دسته محصول جدید از استاندارد اتصال مخابراتی به‌روز شده هستند که کوالکام می‌گوید «شکاف بین دستگاه‌های پهن باند پرسرعت و دستگاه‌های NB-IoT با پهنای باند فوق‌العاده بالا را پر می‌کند. ضعیف». همچنین می تواند به عنوان ارتقاء برای هر محصول مجهز به +4G/LTE با CAT4+ استفاده شود.

در نتیجه، کوالکام به شدت اشاره می کند که سیستم مودم-RF Snapdragon X35 می تواند در موج اول ساعت های هوشمند 5G و همچنین سخت افزار واقعیت افزوده، اینترنت اشیاء صنعتی یا رایانه های شخصی آینده مورد استفاده قرار گیرد.

اسنپدراگون X35 طراحی شده به عنوان یک مودم بهینه شده برای نیازهای اتصال شبکه 5G یا NR «سطح متوسط»، در دستگاه‌های نسل بعدی با عمر باتری بهبودیافته و تأخیر کمتر که در شکل کوچک‌تر و کارآمدتری طراحی شده‌اند. استفاده کنید.

این مودم ممکن است بتواند اتصال 5G با تاخیر بسیار کم و فناوری انتقال هوشمند را از طریق ویژگی‌هایی مانند ردیابی پاکت Qualcomm QET5100 و PowerSave Gen 4 ارائه دهد.

اسنپدراگون X35 با استانداردهای مخابراتی قدیمی‌تر سازگار است و ظاهراً برای تمام باندهای زیر 6 گیگاهرتز، FDD و TDD در سراسر جهان آماده است. در نتیجه، کوالکام آن را به همراه برادر مقرون به صرفه‌تر خود، X32، به عنوان سیستم RF ایده‌آل برای انواع دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه و پیشرفته معرفی می‌کند.

انتظار می‌رود که این مودم در دستگاه‌هایی که پس از سال 2024 برنامه‌ریزی شده‌اند استفاده شود. نظر شما در مورد قدرت اتصال شبکه 5G برای طیف وسیع‌تری از محصولاتی که به اتصال اینترنت نیاز دارند چیست؟

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا