اخبار فناوری

کدام ویژگی دوربین Galaxy S23 برای کدام مدل‌های قدیمی‌تر موجود است؟

به‌روزرسانی آوریل 2023 برای پرچم‌دار سری گلکسی S23 مملو از پیشرفت‌های مرتبط با دوربین است، اما کار سامسونگ به همین جا ختم نمی‌شود. این شرکت به تازگی تایید کرده است که قصد دارد به روز رسانی های دوربین و گالری بیشتری را برای پرچمداران قدیمی تر ارائه دهد. در ادامه لیست کاملی از امکانات دوربین گلکسی اس 23 ارائه شده برای مدل های قدیمی منتشر شده است که به بررسی آن ها می پردازیم.

معرفی ویژگی های دوربین Galaxy S23 برای مدل های قدیمی

مدیر انجمن سامسونگ مسئول به روز رسانی دوربین اخیرا است یک لیست ویژگی‌های دوربین و گالری را با گوشی‌های گلکسی که باید آن‌ها را دریافت کنند به اشتراک می‌گذارد:

حالت های ویدیویی Pro و Pro از دوربین جلو/سلفی و سلفی Expert RAW: سری Galaxy S22 و Galaxy Z Fold 4.

حالت 300x Astro Hyperlapse: سری Galaxy S22، Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4.

ویژگی جدید Image Clipper اپلیکیشن گالری برای گوشی های بیشتری عرضه می شود: سری Galaxy S20، Galaxy S21، Galaxy S22، Galaxy Note 20، Note 20 Ultra، Galaxy Z Fold 2، Fold 3، Fold 4، Galaxy Z Flip LTE/5G، 3 Z Flip و Z Flip 4.

یک ویژگی دوربین نیز در دست بررسی است: جلوه تغییر لنز بهبود یافته که به عکاسان موبایل اجازه می دهد تا زوم را به صورت پویا کنترل کنند: سری Galaxy S22، Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4.

معرفی ویژگی های دوربین Galaxy S23 برای مدل های قدیمی

معرفی ویژگی های دوربین Galaxy S23 برای مدل های قدیمی

در مورد اینکه چه زمانی این ویژگی‌ها به گوشی‌های قدیمی‌تر گلکسی اس، گلکسی نوت و گلکسی فولد ارائه می‌شوند، سامسونگ جدول زمانی دقیقی را ارائه نکرده است.

این شرکت قبلاً چندین ویژگی را در لیست خود برای گوشی‌های قدیمی گلکسی منتشر کرده است، از جمله Expert RAW، دستیار دوربین، تنظیمات رنگ سلفی آسان‌تر، اسکن کد QR بهینه، بازسازی عکس، جستجوی بهتر تصویر، اطلاعات دقیق‌تر درباره عکس‌ها و ویدیوها در برنامه گالری. . هنگام کشیدن انگشت به بالا و کادربندی خودکار.

نظر شما در مورد ارائه ویژگی های دوربین گلکسی S23 برای مدل های قدیمی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا