اخبار فناوری

پیکسل فولد با قیمت کمتری نسبت به گلکسی زد فولد 4 عرضه خواهد شد

گلکسی زد فولد 4 با وجود اینکه یک سال از عرضه آن می گذرد، همچنان پادشاه بلامنازع گوشی های تاشو است. همچنین، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، تا زمانی که گلکسی زد فولد 5 اواخر امسال عرضه شود و پادشاه تاشوی جدید شود، بر تخت خواهد ماند. با این حال، یکی از دستگاه هایی که می تواند زمینه را به Zed Fold محدود کند، گوگل است تا شدن پیکسل مدتی است که شایعه شده و بالاخره به انتشار آن نزدیک می شود. اکنون، شایعه‌ای وجود دارد که پیکسل فولد گوگل حدود 27 درصد ارزان‌تر از گلکسی زد فولد 4 سامسونگ، بین 1300 تا 1500 دلار خواهد بود.

قیمت تاشو پیکسل

چند روز پیش شایعه‌ای را گزارش کردیم مبنی بر اینکه Pixel Fold به جایی در بازار می‌رود حدود خرداد امسال عرضه خواهد شد و قیمت آن 1700 یورو خواهد بود که منطقی است زیرا اکثر گوشی های تاشو پرچمدار این شرکت بزرگ تقریباً قیمت مشابهی دارند. در مقایسه، قیمت Galaxy Z Fold 4 از 1799 دلار شروع می شود که کاملاً منطقی است. با این حال، بلافاصله پس از شایعه دیگری حاکی از آن بود که دستگاه تاشو گوگل می تواند گلکسی زد فولد 4 و اساسا گلکسی زد فولد 5 را با قیمتی بین 1300 تا 1500 دلار به چالش بکشد. این یک تجارت جدی برای کسانی است که به دنبال لذت بردن از تجربه تاشو پرچمدار هستند.

این شایعه از یوگش برار منتشر شده است. او همچنین توضیح داد که چگونه این تلفن در طی Google I/O 2023 در ماه مه رونمایی خواهد شد، که در سه ماهه سوم سال جاری در مناطق منتخب در دسترس خواهد بود.

قیمت تاشو پیکسل

قیمت تاشو پیکسل

کاهش قیمت ممکن است عده‌ای را شگفت‌زده کند، اما منطقی است زیرا Pixel Fold قرار است چیپست قدیمی‌تر Tensor G2 گوگل را به‌جای Tensor G3 جدیدتر معرفی‌نشده‌تر اجرا کند. با این حال، اگر مشخص شود که این گوشی از چیپست جدیدتری استفاده می کند، ممکن است قیمت خرده فروشی بالای 1800 دلار را شاهد باشیم. در هر صورت، گوگل باید سخت کار کند تا به اندازه کافی شایستگی خود را برای مقابله با گوشی های تاشو سامسونگ نشان دهد، زیرا سامسونگ از سال 2019 روی گوشی های تاشو کار می کند و در این مدت پیشرفت زیادی داشته است.

بله، Tensor بسیاری از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌کند، اما در نهایت اگر گوگل می‌خواهد مطمئن شود که Pixel Fold به جای یک گوشی سامسونگ تاج و تخت را می‌گیرد، به یک چیپست بسیار قدرتمندتر نیاز دارد. همتراز با بهترین‌های موجود در بازار.

نظر شما در مورد قیمت احتمالی Google Pixel Fold چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا