اخبار فناوری

پخش زنده Galaxy Unpacked 2023 را تماشا کنید: عرضه Galaxy S23 و سایر محصولات سامسونگ

بالاخره به 12 فوریه 1401 رسیدیم و نوبت به Samsung Galaxy Unpacked 2023 رسید.در این رویداد پرچمدار سری گلکسی اس 23 و لپ تاپ های گلکسی بوک 3 معرفی خواهند شد. اگر به این رویداد علاقه مند هستید، می توانید پخش زنده Galaxy Unpacked 2023 را تماشا کنید، راه های مختلفی برای حضور در این مراسم وجود دارد.

پخش زنده Galaxy Unpacked 2023 را تماشا کنید

Galaxy Unboxed 2023

Galaxy Unboxed 2023

رویداد Galaxy Unpacked 2023 امروز چهارشنبه 12 بهمن 1401 برگزار می شود.این مراسم پس از مدت ها با حضور عموم در سانفرانسیسکو برگزار می شود. همچنین به 3 روش برای علاقه مندان به صورت آنلاین پخش می شود.

این سه روش شامل موارد زیر است:

  1. 1- وب سایت سامسونگ
  2. 2- صفحه یوتیوب سامسونگ
  3. 3- صفحه توییتر سامسونگ

روش اول بدون نیاز به فیلتر شکن در دسترس است. روش دوم می تواند برای پخش بهتر در هر سرعت اینترنت مفید باشد، اما نیاز به فیلتر شکن دارد. اگر از کاربران توییتر هستید، روش سوم ممکن است برای شما جالب باشد.

معرفی دو مدل گلکسی اولترا سامسونگ

پیش از این، مدیر MX سامسونگ، دکتر TM Roh یک پست وبلاگی در این مورد نوشت ناحیه مطبوعاتی این شرکت منتشر کرد این مقاله بیشتر در مورد نوآوری تلفن همراه، معنای برند Ultra برای خط Galaxy و چیزهای دیگری که انتظار دارید در وبلاگی مانند این که قبل از یک رویداد بزرگ منتشر می شود ببینید، می گوید.

با این حال، در میان تمام صحبت های تجاری در این وبلاگ، Roh به نکته جالبی نیز اشاره می کند. Roh در پایان وبلاگ بیان می کند که سامسونگ دو دستگاه از سری Ultra این شرکت را معرفی خواهد کرد:

“در گلکسی بعدی همه چیز در مورد دوربین، عملکرد و ثبات است. به همین دلیل است که سیستم دوربین برتر ما هوشمندتر است، عملکرد ما بهتر است، و اتصال ما بدون تاخیر است. کهکشان آینده ما عملکرد و کیفیت را دوباره تعریف می کند. از این طریق اعتماد شما را جلب می کنیم.»

اما این دو دستگاه که مدیرعامل سامسونگ موبایل به آن اشاره کرده چیست؟ متاسفانه وی نام این مدل ها را مشخص نکرد. او در داخل وبلاگ توضیح می دهد که چگونه تجربه Note از زمان S20 با Ultra ادغام شده است. پیش از این انتظار می رفت سری گلکسی اس 23 در این مراسم رونمایی شود. بنابراین، یکی از دستگاه ها قطعا Galaxy S23 Ultra خواهد بود.

کمی پایین تر، Roh در مورد Galaxy Tab S8 Ultra صحبت می کند. دستگاه دوم ممکن است Galaxy Tab S9 Ultra باشد. البته امکان معرفی مدل اولترا به خانواده گلکسی بوک 3 نیز وجود دارد.

آیا قرار است این رویداد سامسونگ را به صورت زنده تماشا کنید؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا