اخبار فناوری

واتس اپ به زودی به شما امکان ارسال پیام به یکدیگر را می دهد

صادقانه بگویم، توانایی ارسال پیام به حساب های شخصی کاربران بسیار دست کم گرفته شده است. به خصوص اگر از یک برنامه در چندین دستگاه استفاده می کنید. واتس اپ اخیرا ویژگی های جدید زیادی دریافت کرده است. همه از افزایش تعداد افراد که می توانید برای ایجاد آن به چت های گروهی اضافه کنید نظرسنجی های گروهی و موارد دیگر عملی است. اکنون، طبق گزارش‌ها، واتس‌اپ در حال کار بر روی معرفی قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد به یکدیگر پیام ارسال کنید و به نوعی پیام‌ها را در حساب شخصی خود ذخیره کنید.

در واتساپ به یکدیگر پیام دهید

این یک تغییر نسبتا کوچک اما مفید است. بر اساس گزارش جدید از WABetInfoواتس اپ در حال آزمایش یک ویژگی پیام رسانی خودکار است که همانطور که از نامش پیداست به شما امکان می دهد بدون هیچ مشکلی به یکدیگر پیام دهید. این برای کسانی که به دنبال آرشیو کردن یک پست خاص هستند یا کسانی که از یک پلت فرم در چندین دستگاه استفاده می کنند عالی است.

البته لازم به ذکر است که تا کنون می توان از این ترفند با استفاده از روش های جایگزین استفاده کرد. برای مثال، با استفاده از پیوند wa.me یا ایجاد گروهی که تنها عضو آن هستید. وقتی صحبت از پیام‌رسانی با واتس‌اپ به میان می‌آید، اگر به دنبال انتقال فایل‌ها بین دستگاه‌های خود هستید یا می‌خواهید پیام مهمی را ذخیره کنید، این ویژگی جدید راه‌حلی بدون دردسر به نظر می‌رسد.

در واتساپ به یکدیگر پیام دهید

در واتساپ به یکدیگر پیام دهید

از آنجایی که واتس اپ از چندین دستگاه پشتیبانی می کند، می توانید به راحتی فایل ها و اسناد را بین دستگاه های مختلف با استفاده از ویژگی جدید ارسال کنید. این ویژگی جدید در نسخه بتای واتس اپ اندروید v2.22.24.2 مشاهده شد. منبع همچنین اشاره کرد که برخی از کاربران در حال حاضر به این ویژگی دسترسی دارند، به این معنی که به زودی برای همه عرضه خواهد شد.

وقتی روی دکمه اکشن شناور در گوشه سمت راست پایین ضربه می زنید، این گزینه را خواهید داشت که پیام را به یک چت، گروه یا انجمن جدید ارسال کنید. در زیر همه اینها، گزینه لیست مخاطبین خود را با من درست در بالای لیست مخاطبین پیدا خواهید کرد.

نظر شما در مورد اینکه بتوانید در واتس اپ به یکدیگر پیام بدهید چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا