اخبار فناوری

هواوی واچ بادز رسما معرفی شد

بالاخره Huawei Watch Buds رسما معرفی شد. این محصول با نام خود که ترکیبی از ساعت هوشمند و کیت هندزفری بی سیم است به وضوح مشخص می شود. بیایید در مورد Huawei Watch Buds بیشتر بدانیم.

هدفون هواوی واچ

اگرچه در نگاه اول این محصول بیشتر شبیه یک ساعت هوشمند به نظر می رسد، اما یک هدست بی سیم درون آن پنهان شده است. این اولین محصول با چنین طراحی در جهان است.

هدفون هواوی واچ

هدفون هواوی واچ

همانطور که ممکن است حدس بزنید، بزرگترین مشکلی که هنگام ساخت چنین محصولی با آن مواجه خواهید شد، اندازه آن است. اما به نظر می رسد که Huawei WATCH Buds می تواند این مشکل را حل کند. منظور ما این است که خیلی حجیم به نظر نمی رسد. ساعت با هدفون داخلی هنوز هم اندازه یک ساعت معمولی با ضخامت 14.99 میلی متر را ارائه می دهد.

این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی دایره ای است. لبه ساعت دارای طراحی صاف است. در عین حال، بند از پوست گوساله ساخته شده است. پوشش ساعت مانند یک ساعت جیبی بلند می شود و به کاربران اجازه می دهد هدفون را بیرون بیاورند.

اگرچه این محصول دو در یک است، اما عملکرد Huawei WATCH Buds کاهش نمی یابد. همچنان هارمونی او اس 3 را اجرا می کند و از نصب برنامه های شخص ثالث پشتیبانی می کند.

از نظر عملکردهای ردیابی سلامت، از نظارت بر خواب، تشخیص اکسیژن خون، تشخیص ضربان قلب، بررسی سلامت قلب و غیره پشتیبانی می کند.

جدای از آن، بیش از 80 حالت ورزشی و بیش از 200 کلاس تناسب اندام داخلی وجود دارد.

هدفون از قطعات سفارشی کوچک استفاده می کند. در مقایسه با سایر هدست ها، صدای هر گوشی 50 درصد کاهش یافته است. میزان استفاده از فضای داخلی به 90 درصد می رسد و وزن خالص هر هدفون تنها حدود 4 گرم است.

هواوی با توجه به ابعاد جمع و جور خود، طراحی دو آنتن هوشمند را برای آن به ثبت رسانده است. با توجه به روش های مختلف استفاده، برای دستیابی به عملکرد خوب، بین آنتن های مختلف سوئیچ می شود.

هدفون هندزفری به طور خودکار گوش چپ و راست را تشخیص می دهد و زمانی که آن را در گوش خود قرار می دهید نگران آن نباشید. همچنین نیازی به تنظیم زاویه برای شارژ مغناطیسی نیست زیرا آنها از شارژ 360 درجه پشتیبانی می کنند.

مرکز کنترل ساعت هوشمند می تواند حالت کاهش نویز را فعال و غیرفعال کند. در عین حال می تواند هدست را برای اتصال به دستگاه های مختلف کنترل کند.

از نظر عمر باتری، Huawei WATCH Buds در یک سناریوی استفاده معمولی می تواند سه روز دوام بیاورد. شما می توانید به مدت 4 ساعت به موسیقی گوش دهید یا زمانی که کاهش نویز خاموش است به مدت 2.5 ساعت صحبت کنید. وقتی حالت ذخیره انرژی فعال باشد، عمر باتری می تواند تا هفت روز دوام بیاورد. علاوه بر این، از شارژ بی سیم فوق سریع نیز پشتیبانی می کند.

نظر شما در مورد محصول پوشیدنی جدید هواوی چیست؟ به نظر شما موفق خواهد بود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا