اخبار فناوری

نمونه زوم دوربین Huawei P60 Pro را قبل از معرفی رسمی ببینید: دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی

با اينكه هواوی پی 30 پرو این دقیقاً اولین تلفن همراهی نیست که از لنز پریسکوپ استفاده می کند، اما اولین تلفن همراه پرچمدار جدیدی بود که از این فناوری استفاده کرد و بازی افزایش قابلیت زوم تلفن های همراه را آغاز کرد. اکنون، سه نسل پس از آن دستگاه، به Huawei P60 Pro می رسیم. در صورت تمایل می توانید نمونه زوم دوربین Huawei P60 Pro را قبل از معرفی رسمی مشاهده کنید. لنز تله فوتو دارای سنسور تصویر 64 مگاپیکسلی خواهد بود.

دوربین هواوی پی 60 پرو

این تصاویر اخیراً در WeChat Moments (مشابه استوری های اینستاگرام) تحت عنوان «تلفن جدید عکس های عالی می گیرد» توسط He Gang، رئیس خط تولید موبایل تجاری هوآوی منتشر شده است.

ظاهراً این تصاویر در جریان MWC 2023 گرفته شده اند و منابع معتقدند این عکس ها توسط Huawei P60 Pro که هنوز معرفی نشده است گرفته شده است. همانطور که می بینید، آنها بر روی قدرت زوم لنز تله فوتو پرچمدار 2023 هوآوی تمرکز دارند.

بیایید نگاهی به قدرت زوم Huawei P60 Pro بیندازیم:

گزارش اخیر جزئیات لنز تله فوتو جدید هواوی پی 60 پرو احتمالاً این سنسور تصویر OmniVision دوربین 64 مگاپیکسلی را با مدل به اشتراک گذاشته است OV64B ضریب زوم اپتیکال 3.5 برابری دارد. جالبتر اینکه از طرح پیکسل RYYB استفاده می کند. ظاهرا با جایگزینی دو پیکسل سبز با پیکسل های زرد، سنسور نور بهتری دریافت می کند و امکان عکاسی در شب تا 40 درصد بهبود می یابد. این فناوری قبلاً توسط هواوی استفاده می شد.

بر اساس گزارشی دیگر، دوربین پرچمدار جدید هواوی با الگوریتم های دوربین جدید از جمله برخی تنظیمات هوشمند دیافراگم و احتمالاً برای عکاسی پرتره پشتیبانی می شود.

تا آنجا که می دانیم، Huawei P60 Pro دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX888 و یک دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 فوق عریض به همراه یک لنز تله فوتو جدید 64 مگاپیکسلی خواهد بود.

از دیگر مشخصات شایعه شده می توان به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 با اتصال LTE اشاره کرد. همچنین یک صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، وضوح تصویر 1440p، گواهی IP68 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 وات وجود خواهد داشت.

گفته می شود که سری هواوی P60 در اوایل آوریل 1402 رونمایی خواهد شد.

نطر شما چی هست؟ منتظر هواوی پی 60 پرو هستید؟ قابلیت زوم دوربین موبایل شما چقدر مهم است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا