اخبار فناوری

نسل اول تب سامسونگ گلکسی زد احتمالا در کنار سری گلکسی تب اس 9 معرفی خواهد شد

سامسونگ جایگاه بسیار خوبی در بازار گوشی های هوشمند تاشو دارد. بله، تقاضا برای این بخش از بازار به اندازه مدل‌های استاندارد بالا نیست، اما این بدان معنا نیست که نوآوری‌های سامسونگ و جایگاه این شرکت به‌عنوان پرفروش‌ترین بخش در بخش تاشو، دستاوردهای قابل توجهی نداشته است. پس از عرضه موفقیت آمیز چندین نسل از گوشی های تاشو از سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ، اکنون شایعه شده است که سامسونگ در حال برنامه ریزی مدل سومی از جمله نسل اول تبلت های تاشو خود با نام احتمالی Galaxy Z Tab در کنار سری گلکسی تب اس 9 در تابستان سال جاری وجود دارد.

اولین نسل از تب Samsung Galaxy Z

سامسونگ در حال حاضر دو نوع گوشی تاشو عرضه می کند: طراحی تاشو عمودی سری گلکسی زد فلیپ و طراحی کتاب سری گلکسی زد فولد. چه شایعه جدید باور کنید، سامسونگ به زودی می تواند فرم فاکتور دیگری را به خط تولید دستگاه های تاشو خود اضافه کند. بر اساس گزارش ها، این شرکت قصد دارد اولین تبلت تاشو گلکسی را در اواخر سال جاری عرضه کند.

این اولین باری نیست که ما از برنامه های سامسونگ برای عرضه احتمالاً یک تبلت تاشو در سال 2023 می شنویم. شایعه ای از شش ماه پیش حاکی از آن بود که این تبلت تاشو می تواند در کنار سری گلکسی تب اس 9 معرفی شود.

اولین نسل از تب Samsung Galaxy Z

اولین نسل از تب Samsung Galaxy Z

این که سامسونگ برای تبلت تاشو خود، که احتمالا گلکسی Z Tab نام دارد، استفاده خواهد کرد، بدون شک بزرگترین سوالی است که در حال حاضر ذهن اکثر مردم را به خود مشغول کرده است. اگر بخواهیم حدس بزنیم، این تبلت فقط یک بار مانند گوشی های سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ تا می شود. سامسونگ احتمالاً ویژگی‌های تاشو خلاقانه‌تری مانند طراحی‌های تاشو رول را برای چند سال به حالت تعلیق در می‌آورد، به خصوص اگر این عوامل منجر به افزایش قیمت گوشی‌ها شوند.

باز هم همانطور که در بالا ذکر کردیم، در حال حاضر اطلاعات مربوط به Galaxy Z Tab بسیار محدود است، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا زمانی که جزئیات دقیق‌تر مشخص شود، از حدس و گمان خودداری کنید.

نظر شما در مورد نسل اول گلکسی زد تب سامسونگ چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا