اخبار فناوری

نرم افزار Paint مایکروسافت یک تولیدکننده تصویر مبتنی بر هوش‌مصنوعی جدید دریافت می‌کند

برنامه طراحی محبوب مایکروسافت یکی از قدیمی ترین محصولاتی است که با سیستم عامل ویندوز عرضه می شود. در رویداد امشب مایکروسافت، رایانه های شخصی با برند Copilot Plus در این بخش ارتقای ویژه ای خواهند داشت. Paint مایکروسافت در حال دریافت یک تولید کننده تصویر جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است.

مایکروسافت پینت

مایکروسافت پینت یک سازنده تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی دریافت خواهد کرد که به دستورات متنی و doodle پاسخ می‌دهد (در اینجا معادل نقاشی‌های خط اصلی است).

این ابزار جدید را نام ببرید همکار امکانات جدیدی برای تولید تصویر ارائه می دهد. با استفاده از “الگوریتم های مبتنی بر انتشار”، این ابزار می تواند تصاویر را بر اساس پیام های متنی و همچنین خط خطی های شما در Paint ایجاد کند.

مایکروسافت می گوید این ابزار همکار برنامه رنگ جدید با رایانه های شخصی Copilot Plus صرفه جویی خواهد کرد.

رایانه های شخصی Copilot Plus

رایانه های شخصی Copilot Plus

البته مایکروسافت مدتی است که در Paint ایجاد تصویر با هوش مصنوعی را آزمایش کرده است و نسخه های اولیه Cocreator از پاییز در دسترس توسعه دهندگان و اینسایدرهای ویندوز قرار گرفته است. اما با معرفی رایانه های شخصی Copilot Plus، این ویژگی اکنون رسمی و عمومی شده است.

در طول آزمایش میدانی در رویداد Surface امشب، این شرکت نشان داد که چگونه Cocreator خط‌نوشته‌های شما را با دستورات متنی برای ایجاد یک تصویر ترکیب می‌کند.

همچنینسازمان دهنده خلاقیت» موجود به شما امکان می دهد تعیین کنید که می خواهید هوش مصنوعی چقدر خلاقانه کار کند.

شما چی فکر میکنید؟ آیا فکر می کنید این ابزار مفیدی خواهد بود؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/20/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-paint-%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%AA-%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AA/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا