اخبار فناوری

موتورولا به‌دنبال کسب جایگاه سوم برترین برند گوشی هوشمند ظرف سه سال آینده است

اخیراً سرجیو بونجاک مدیرعامل موتورولا عنوان کردن این شرکت در تلاش است تا طی سه سال آینده این برند را به جز بازار چین به یکی از سه تولیدکننده بزرگ گوشی هوشمند در جهان تبدیل کند.

موتورولا در میان بهترین برندهای گوشی های هوشمند به جایگاه سوم رسید

سرجیو بونیاک به عنوان معاون ارشد گروه لنوو و مدیر عامل گروه تجاری موبایل این شرکت شناخته می شود. او یک طرح داخلی به نام پروژه گلادیاتور را بر اساس سه نقشه راه استراتژیک تنظیم کرد. این حرکت باعث می شود موتورولا به برنامه های توسعه خود ادامه دهد، که یک انحراف شدید از استراتژی انقباضی قبلی آن است. تمرکز ویژه استراتژی جدید، گسترش به بازار جهانی فراتر از آمریکای شمالی و آمریکای لاتین است.

موتورولا قصد دارد با سری Edge و سری Razr گوشی‌های هوشمند تاشو، سهمی از بخش گوشی‌های هوشمند پیشرفته دنیا را به خود اختصاص دهد. این برند همچنین امیدوار است با برندهای معروفی مانند Bose، Pantone و Corning همکاری کند تا پایگاه کاربران خود را گسترش دهد و مشتریان Gen Z، B2B و زنان بیشتری را جذب کند. پروژه گلادیاتور در حال حاضر فعال است و نتایج اولیه را به دست آورده است. اندازه صفحه نمایش Moto Razr 40 تاشو پنج برابر اندازه نسل قبلی است. از سوی دیگر، حجم فروش ThinkPhone نیز سه برابر شده است.

موتورولا در میان بهترین برندهای گوشی های هوشمند به جایگاه سوم رسید

موتورولا در میان بهترین برندهای گوشی های هوشمند به جایگاه سوم رسید

فروش گوشی های هوشمند لنوو برای سال مالی 2023/2024 نشان دهنده افزایش 12 درصدی نسبت به سال گذشته است. محصولات ممتاز این شرکت با افزایش قابل توجه در بازارهای آسیا و اقیانوسیه، 25 درصد از درآمد را به خود اختصاص دادند. بونیاک می‌گوید که موتورولا از شش سال پیش برای زنده ماندن به مبارزه برای برنده شدن تبدیل شد، که در شش سال گذشته تجدید حیات کرده است. Boniac انتظار دارد که ظهور گوشی های هوشمند متمرکز بر هوش مصنوعی نتایج قوی مورد انتظار آن را افزایش دهد.

نظر شما در مورد نقشه راه موتورولا برای تبدیل شدن به یکی از سه سازنده برتر گوشی های هوشمند چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/29/%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%88%D9%84%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B3%D9%88%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا