اخبار فناوری

مزایای میزبانی ابری Ranfleur که هیچ کس نمی خواهد در مورد آنها بداند!

اگر بخواهیم خیلی غیر متعارف با شما صحبت کنیم، باید بگوییم نوآوری هاست ابری این یکی از بهترین افکاری است که به ذهن دانشمندان و مهندسان کامپیوتر خطور کرده است! هاست های ابری به ویژه در میان برنامه نویسان از زمان معرفی فناوری خود به طور فزاینده ای محبوب شده اند. یک پلتفرم ابری به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که به جای اینکه با راه اندازی و دردسرهای مزاحم سرور زحمت بکشند و هزینه کمتری پرداخت کنند، روی توسعه پروژه خود تمرکز کنند!

در حال حاضر سرویس های ابری بسیاری در داخل و خارج از ایران در حال فعالیت و ارائه خدمات هستند. خدماتی که فقط در کلمه “ابریهم نام دارند و هم قیمت و کیفیت و جزئیات محصولاتشان زمین تا زیرزمین متفاوت است. در این پست مهمان مایفون مگ، پیشنهاد می کنم تا پایان مقاله همراه من باشید تا متوجه شوید که چرا باید به جمع کسانی بپیوندید که از شما می پرسند “کدام هاست ابری بهتر است دریافت کنید”؟ فوراً بگویید “برو به”. رانفلور »

هاست ابری چیست؟

معنی کلمه Cloud در هاست ابری، توزیع منابع مورد نیاز برای اجرای یک برنامه در میان چندین سرور مختلف است. علیرغم اینکه ممکن است برای برخی افراد ناآشنا چنین چیزی کمی عجیب به نظر برسد، اما بد نیست بدانید که همه کاربران اینترنت سال هاست که بدون اطلاع از خدمات ابری استفاده می کنند. جایی که؟ تقریبا همه جا!

شاید همه اپلیکیشن ها نباشند، اما بیشتر اپلیکیشن های بین المللی سال هاست که وجود دارند سرورهای ابری فعال هستند به همین دلیل است که تقریبا هیچ یک از ما تا به حال با مشکل این دامنه های پایین مانند گوگل مواجه نشده ایم. یک “ابر” از چندین سرور تشکیل شده است که تحت پروتکل جهانی وب با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و منابع خود را به اشتراک می گذارند. چنین امکانی تنها با استفاده از نرم افزار مجازی سازی امکان پذیر است. نرم افزارهایی که شاید قبلاً از نمونه های اولیه و ساده آنها در رایانه شخصی خود استفاده کرده باشید. به خصوص اگر قبلاً مجبور بودید یک درایو مجازی برای نصب بازی ها و نرم افزارهای رایانه ای غیرقانونی ایجاد کنید.

در واقع سرویس های ابری کامپیوترهایی هستند که نرم افزارهای لازم برای چنین کاری روی آنها نصب شده است. این نرم افزارها معمولاً از مدل های زیرساخت به عنوان سرویس IaaS و سایر امکانات مشابه برای چنین کارهایی استفاده می کنند.

مزایای بزرگ میزبانی ابری Ranfleur چیست؟

استفاده از هاست ابری مزایای بسیار بزرگی دارد که از روی نوشته هایی که جلوی هر دایره نوشتم می توانید حدس بزنید! مهمترین مزایای هاست ابری شامل این عناصر می شود.

  • • در مافیا می گوییم «اگر می خواهی دشمنت را نابود کنی، نقطه ضعفش را بزن»! خوشبختانه، مافیا نمی تواند به میزبان های ابر آسیب برساند. زیرا حتی اگر یکی از سرورها از کار بیفتد، بقیه جای آن را خواهند گرفت. به همین دلیل، سرورهای ابری، ایمن، مطمئن و قابل اعتماد هستند.
  • • یک ضرب المثل انگلیسی می گوید: “من هنوز آنقدر ثروتمند نیستم که بتوانم هاست ابری بخرم”! در مقایسه با سرورهای مجازی یا اختصاصی، هاست های ابری گزینه بهتری هستند، مخصوصا برای وب سایت هایی که ترافیک بالایی دارند و نمی توانند از هاست اشتراکی استفاده کنند. با خرید هاست ابری از Ranfleur یا Cloudfleur می توانید هزینه های نگهداری سخت افزار سرور تقصیر خود میزبانان! هزینه ای که فکر نمی کنم کسی در رانفلور از آن شکایت کند.
  • • به واسطه سرورهای ابری پرسرعتکلاد بهترین انتخاب برای نرم افزار آنلاین نرم افزارهایی که به عنوان برنامه های کاربردی وب شناخته می شوند، سال هاست که در اینترنت وجود دارند. البته اشتراک گذاری داده ها، میزبانی وب سایت یا استفاده های دیگر نیز از کاربردهای مهم سرویس های ابری هستند.
  • • اگر تا به حال به دقت به هزینه های سرورهای اختصاصی یا اشتراکی نگاه کرده باشید، متوجه خواهید شد که به طور کلی هزینه ها را بین طرح های مختلف تغییر دهید این اشتراک ها بیشتر برای تنبیه مشتریانی است که بین دو بسته تردید دارند تا به قیمت تغییر سرویس! هاست ابری در اینجا نسبت به سایر هاست های معمولی که به آن ها می گویند مزیت خاصی دارد مقیاس پذیری شناخته شده است. امکانات و منابع میزبان ابری را می توان به راحتی و مقرون به صرفه ارتقا داد. پس اگر تصمیم به تهیه برنامه خاصی مثل کمپین های تبلیغاتی دارید، می توانید برای صعود روی ابرها حساب کنید!
  • بسیاری از شرکت های میزبانی وب علاوه بر خدمات معمولی خود، خدمات رایگان نیز ارائه می دهند. پس چرا همه، حتی برنامه نویسان تازه کار، از این خدمات برای پروژه های جدی خود استفاده نمی کنند؟ دلیل اصلی اهمیت است پشتیبانی فنی و پاسخگویی 24 ساعته شرق آیا Ranfleur پشتیبانی 24/7 را به کاربران خود ارائه می دهد؟ هر زمان که فکر کردید شخصی تلفن را بر نمی دارد، با او تماس نمی گیرد یا بلیطی در سایت ایجاد نمی کند، می توانید خودتان این مشکل را بررسی کنید.
  • • کافی نیست؟

ویژگی های Ranfleur Cloud Hosting

وقتی در مورد کاربردهای سرویس های ابری صحبت می کنیم، بهتر است کمی بیشتر در مورد عملکرد آنها صحبت کنیم. در هر صورت مخاطب ما در این مقاله برنامه نویسانی هستند که از مشکلات عجیب سرورهای معمولی یا ابرهای بی کیفیت اما پر سر و صدا خسته شده اند.

پروژه رانفلور یکی از پروژه های ابری جدید کشور است که توسط این شرکت انجام می شود وب سرور پارس همراه با سابقه 12 ساله این سرویس ابری بر روی پلتفرم Kubernetes و Docker ساخته شده است و از مجموعه ای از 8 سرور مجزا تشکیل شده است. یکی از مزیت های جالب Ranfleur Cloud امکان انتخاب خوشه مورد نظر در هنگام خرید سرویس است.

سرویس Runflare تمامی زبان ها و فریم ورک های برنامه نویسی مانند سرویس های ابری NodeJS NodeJSNameپایتون پایتون و لاراول لاراول آن را پشتیبانی می کند. آپلود پروژه در سرویس Runflare با استفاده از CLI انجام می شود که برای آن ابتدا باید پایتون و پیپ را روی سیستم خود نصب کنید. با نصب این برنامه ها می توانید از طریق مخزن pip به CLI دسترسی داشته باشید و با دستور pip install runflare می توانید سرویس runflare CLI را نصب کنید.

چرا هیچ کس در مورد میزبانی ابری Ranfleur صحبت نمی کند؟

با همه این ویژگی ها، چرا همه از هاست ابری استفاده نمی کنند؟ در واقع، با وجود مزایای فوق العاده میزبانی ابری، آنها همچنین دارای نقاط ضعف خاصی هستند که آنها را برای همه نامناسب می کند.

  • • برخی از برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها، مانند وب‌سایت‌های دولتی، حاوی اطلاعات حساسی هستند که علاوه بر حفاظت سایبری، باید از نظر فیزیکی محافظت شوند. به همین دلیل، میزبان های ابری که اطلاعات را تکه تکه و در مکان های مختلف نگه می دارند، می توانند در برابر سارقان اطلاعات آسیب پذیر باشند. البته این به شرطی است که این دزد بتواند به ساختمان های میزبان نفوذ کند و اطلاعات را به صورت فیزیکی بدزدد!
  • • وقتی از امنیت اطلاعات سرور صحبت می کنیم یکی از مهم ترین نکات تهیه نسخه پشتیبان فیزیکی از اطلاعات است. در هاست های ابری، نسخه های پشتیبان نیز به صورت مجازی تهیه می شوند و تا زمانی که همگی به صورت فیزیکی دانلود و ذخیره نشوند، این نسخه های پشتیبان نیز در معرض خطر تلقی می شوند. پیش‌بینی اینکه چه اتفاقی می‌افتد و منجر به نابودی همه سرورهای ابری می‌شود نیز معمایی است که حل آن را به شما واگذار می‌کنیم.

البته علاوه بر این مسائل، تازگی هاست های رانفلر در کنار تبلیغات محدود آن باعث شده تا رانفلر در بین کاربران محبوبیت نداشته باشد. با این حال، اکنون می دانید! پیشنهاد می کنیم هم اکنون به سایت رانفلر مراجعه کنید و اگر سرویسی را پیدا کردید که برای شما مناسب است، برای اولین بار رانفلر را امتحان کنید!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا