اخبار فناوری

مدل ویژه OnePlus Ace 2 Genshin Impact در رنگ قرمز و 18 گیگابایت رم معرفی شد.

گوشی هوشمند OnePlus Ace 2 در اوایل سال جاری در چین معرفی شد و بعداً نامگذاری شد OnePlus 11R در بازار جهانی فروخته شد. این دستگاه در ابتدا در رنگ های مشکی و آبی موجود بود. با این حال، همانطور که انتظار می رفت، اکنون وان پلاس نسخه محدودی از این گوشی هوشمند را با نام Ace 2 Genshin Impact Limited Edition ارائه کرده است که از مشخصاتی مشابه مدل اصلی استفاده می کند، اما با پنل پشتی قرمز رنگ، تعدادی عناصر محیطی خاص. با رابط کاربری و 18 گیگابایت حافظه رم.

مدل ویژه OnePlus Ace 2 Genshin Impact

OnePlus Ace 2 Genshin Impact Limited Edition طراحی مشابه مدل استاندارد خود دارد. اما در پنل پشتی شاهد استفاده از رنگ قرمز با بافت چرم هستیم. این رنگ از Xiangling، یک شخصیت عنصری آتش در بازی ویدیویی Genshin Impact الهام گرفته شده است. رنگ قرمز گوشی عالی به نظر می رسد و پنل پشتی آن چرم ساده است که ضد خش، بادوام و به طور طبیعی پوست را دوست دارد. لبه های چپ و راست پنل پشتی نیز دارای یک خط الماس دو بال هستند و دو نقطه برای ایجاد بافتی ظریف به آن اضافه شده است.

مدل ویژه OnePlus Ace 2 Genshin Impact

مدل ویژه OnePlus Ace 2 Genshin Impact

به عنوان یک گوشی نسخه محدود، این مدل دارای جعبه هدیه شخصی با پایه و دسته فلزی است فراهم کند خواهد بود. مدل Genshin Impact Limited Edition همچنین دارای پوستر شخصیت Xiangling Lihua، برچسب‌های Xiangling و کارت‌های اطلاعات شخصیت‌های بازی ویدیویی است.

OnePlus Ace 2 Genshin Impact Limited Edition با تم های رابط کاربری سفارشی و جلوه های صوتی طراحی شده توسط برند و تیم Genshin Impact عرضه می شود. این گوشی دارای آیکون های سفارشی، والپیپر و موارد دیگر است. این گوشی هوشمند همچنین دارای 18 گیگابایت رم داخلی و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. سایر ویژگی های کلیدی دستگاه مانند مدل استاندارد Ace 2 باقی مانده است. به طور خلاصه، مشخصات اصلی این گوشی شامل صفحه نمایش 6.64 اینچی 1.5K AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز، تراشه Snapdragon 8+ Gen 1، دوربین پشتی سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 واتی است.

نظر شما در مورد مدل ویژه OnePlus Ace 2 Genshin Impact چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا