اخبار فناوری

ماژول دوربین سری آیفون 15 احتمالا با طراحی جدید ارائه خواهد شد

اپل مدتی است که سری آیفون 14 خود را عرضه می کند و استقبال جهانی از این دستگاه ها برای کوپرتینویی ها خوب بوده است. طبق آخرین اخبار و اطلاعات به دست آمده، ماژول دوربین سری آیفون 15 طراحی جدیدی خواهد داشت. در تداوم با مایفون مگ برای بررسی این خبر با ما همراه باشید.

بازطراحی ماژول دوربین سری آیفون 15 تا چه حد امکان پذیر خواهد بود؟!

با عرضه سری گلکسی اس 23 سامسونگ، نبرد برای کسب عنوان بهترین گوشی سال 2023 رسما آغاز شد. یکی از رقبای اصلی پرچمدار جدید سامسونگ، آیفون 15، ممکن است بیش از 6 ماه در رقابت باقی بماند، اما در حال حاضر شایعاتی در مورد نسل بعدی پرچمداران اپل شنیده می شود. طبق یک شایعه مشکوک از یک فاش قبلی و تا حدودی متفاوت، آیفون 15 و آیفون 15 پلاس طراحی جدیدی در برجستگی دوربین خواهند داشت. این شایعه ابتدا از طریق توییتر منتشر شد و بعداً توسط GSMArena در مقاله ای اختصاصی پوشش داده شد.

لازم به ذکر است که اپل در مورد تغییرات طراحی بسیار محافظه کار است. با این حال، با توجه به اینکه انتظار می رود ویژگی Dynamic Island راه خود را به نسخه های غیر حرفه ای نیز باز کند، ممکن است آیفون 15 و آیفون 15 پلاس متفاوت از مدل های قبلی خود به نظر برسند و به نظر می رسد این بزرگترین تغییر دهنده بازی باشد. طراحی همچنین احتمالاً برآمدگی جدید بخش دوربین آن باشد.

ماژول دوربین سری آیفون 15

یکی دیگر از اطلاعاتی که به این افشاگری اعتبار می دهد، شایعه ای است مبنی بر اینکه آیفون های ارزان قیمت دارای دوربین 48 مگاپیکسلی هستند که امسال فقط در سری آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس موجود بود. اگر اپل بخواهد بر عملکرد فروش نسبتا ضعیف مدل های معمولی آیفون خود غلبه کند، ممکن است چنین ارتقاهایی ضروری باشد.

به گزارش خبرگزاری PhoneArenaدر حال حاضر، به نظر می رسد که اپل به ساختار طراحی سری فعلی آیفون خود ادامه خواهد داد. این بدان معناست که ما دو دستگاه 6.1 اینچی (یعنی آیفون 15 و آیفون 15 پرو) و دو دستگاه 6.7 اینچی (یعنی آیفون 15 پلاس و آیفون 15 پرو مکس) خواهیم داشت. همچنین امکان دستگاهی با نام iPhone 15 Ultra وجود دارد (احتمالاً iPhone 15 Ultra همان iPhone 15 Pro Max است).

با این حال، همه موارد فوق را باید با شک و تردید نگریست. اپل به طور کلی در مخفی نگه داشتن محصولات خود بسیار خوب است، حتی بیشتر از سازندگان اندروید. این شایعه، همراه با این واقعیت که ماه فوریه است و آیفون در ماه سپتامبر رونمایی می‌شود، ما را به این باور می‌رساند که همه این افشاگری‌ها در این مرحله می‌توانند صرفاً حدس و گمان باشند. نظر کاربران مایفون مگ در مورد طراحی ماژول دوربین جدید آیفون سری 15 چیست؟!

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا